بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

اسباب‌كشي آسان با افرادي حرفه‌اي و باتجربه

اسباب‌كشي معمولا كاري خسته كننده و پر زحمت است و مي‌توانيد اين كار را به ما بسپاريد. با ما تماس بگيريد تا با كمك افراد حرفه‌اي و باتجربه اسباب كشي آسان را تجربه كنيد. از كارهاي مقدماتي تا بسته‌بندي اسباب و لوازم و انتقال آنها به مقصد، براي افراد باتجربه اتوبار شريعتي ، ساده خواهد بود و مي‌توانند تمامي كارها را در كمترين زمان انجام دهند.

اسباب‌كشي آسان با افرادي حرفه‌اي و باتجربه

باربري شعبه شريعتي داراي سابقه طولاني است و سال‌ها كار اسباب‌كشي را انجام داده است و مي‌داند هر وسيله و لوازمي را چگونه انتقال دهد تا هم به بهترين نحو انجام شود و زمان زيادي را هم صرف اين كار نكند. افراد ما با تجربه‌اي كه دارند، طرز بسته‌بندي و انتقال صحيح لوازم را مي‌دانند. به خاطر تجربه بالا، اسباب‌كشي آسان، با يك تماس در كوتاهترين زمان امكان‌پذير خواهد بود.

استفاده از ابزار مناسب در اسباب‌كشي آسان

هر كاري با استفاده از ابزار مناسب آسان‌تر انجام مي‌شود و اسباب‌كشي آسان نيز از اين قاعده مستثني نخواهد بود. كارتن‌هايي كه براي اسباب‌كشي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، بايد مقاومت كافي را براي حفظ و جلوگيري از آسيب به وسايل داخل آنها را داشته باشند. ما براي انجام اين كار تمامي وسايل را با استفاده از كارتن‌هاي مناسب و مقاوم بسته‌بندي مي‌كنيم تا كوچك‌ترين آسيبي به آنها وارد نشود.
وسايل بزرگ به اقدامات احتياطي بيشتري نياز دارند و افرادي كه اين كار را انجام مي‌دهند، طرز انتقال آنها را به خوبي مي‌دانند. با استفاده از پوشش‌هاي مناسب و پلاستيك‌هاي حباب‌دار آنها را پوشش مي‌دهند تا در زمان انتقال خسارتي متوجه آنها نشود. افراد باتجربه مي‌دانند كه در زمان انتقال يخچال و فريزر چگونه آنها را بسته‌بندي كنند تا اسباب‌كشي بدون خسارتي را انجام دهند. قفسه‌هاي داخل يخچال و فريزر را به خوبي بسته‌بندي مي‌كنند و در صورتي كه بتوان آنها را داخل يخچال و فريزر قرار داد، به گونه‌اي اين كار را انجام مي‌دهند كه در حين انتقال آسيبي به يخچال و فريزر نرسد.
شما نيازي نخواهد بود تا كاري انجام دهيد، افرادي كه به منزل شما براي اسباب‌كشي مي‌آيند، تمامي كارها را انجام مي‌دهند. از بسته‌بندي كوچك‌ترين وسايل تا حمل و نقل لوازم بزرگ و سنگين، تمامي كارها را انجام خواهند داد. شما حتي نيازي نخواهيد داشت در منزل جديد اسباب و اثاثيه خود را جابجا كنيد، ما وسايل شما را در جاهاي مناسب قرار مي‌دهيم.
اتوبار شريعتي همواره سعي در انجام خدمات اسباب‌كشي به بهترين نحو دارد، تا بتواند رضايت مشتريان را جلب كند. ما از ابزار مناسب استفاده مي‌كنيم تا بتوانيم لوازم منزل شما را به بهترين نحو انتقال دهيم. از پوشش‌ها و كارتن‌هاي مرغوب استفاده مي‌كنيم تا هيچ آسيبي در زمان اسباب‌كشي به لوازم شما وارد نشود. به خاطر تجربه بالاي افرادي كه كار اسباب‌كشي را انجام مي‌دهند، شما مي‌توانيد اسباب‌كشي آسان را تجربه كنيد.
با استفاده از انواع وسايل نقليه مناسب حمل اسباب و اثاثيه، جابجايي لوازم منزل شما را انجام مي‌دهيم. حتي مي‌توانيد با وسايل حمل و نقل ما، اسباب و اثاثيه خود را به شهر ديگري انتقال دهيد، بدون اين كه از آسيب رسيدن به لوازم نگران باشيد. هر وسيله‌اي به خوبي بسته‌بندي مي‌شود و به مقصد منتقل خواهد شد. حتي مي‌توانيد بدون نگراني از خراب شدن گياهان، آنها را با استفاده از كاميون‌هاي اتاق‌دار ما به منزل جديد منتقل كنيد. بهترين خدمات را با قيمت‌هايي مناسب مي‌توانيد با تماس با ما دريافت كنيد.
اسباب‌كشي آسان با تماس با اتوبار شريعتي امكان‌پذير خواهد بود. از چند روز قبل، هر خدمتي را كه نياز داشتيد را هماهنگ كنيد تا تمامي كارها را در كمترين زمان ممكن انجام دهيم. با يك بار تماس مي‌توانيد تفاوت خدمات را احساس كنيد و مشتري دائم ما شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۳:۰۵ توسط:عابد موضوع:

رعايت موارد ايمني در زمان اسباب‌كشي

در هر كاري بايد موارد ايمني را رعايت كرد تا آسيبي به خودتان وارد نكنيد. زماني كه تصميم به جابجايي خانه مي‌گيريد، بايد لوازم زيادي را جابجا كنيد و برخي از آنها وزن زيادي دارند، در صورتي كه موارد ايمني را رعايت نكنيد، امكان آسيب ديدن شما زياد خواهد بود. در زمان بلند كردن وسايل بايد دقت كافي داشته باشيد و در صورتي كه اسباب واثاثيه وزن زيادي دارند، از فرد ديگري كمك بگيريد يا با استفاده از وسايل مخصوص حمل، آنها را انتقال دهيد.
قبل از اين كه بخواهيد لوازم و اسباب خانه را به منزل جديد انتقال دهيد، بايد آنها را بسته‌بندي كنيد و لوازم را براي جابجايي آماده كنيد. برخي از وسايل ممكن است وزن زيادي نداشته باشند ولي شكل آنها به گونه‌اي است كه حركت دادن يا بلند كردن آنها سخت خواهد بود. حتي اگر وسايل منزلي كه تصميم به جابجايي آنها را داريد وزن زيادي نداشته باشند، باز هم احتياط كنيد و از فرد ديگري كمك بگيريد. مي‌توانيد با اتوبار وليعصر تماس بگيريد تا افراد حرفه‌اي تمامي كارهاي اسباب‌كشي را انجام دهند.

رعايت موارد ايمني در زمان اسباب‌كشي

جابجايي مناسب لوازم در زمان اسباب‌كشي

زماني كه مي‌خواهيد باري را بلند كنيد، حتما توجه داشته باشيد كه براي بلند كردن، كمر خود را خم نكنيد. خم كردن كمر باعث آسيب به ستون مهره‌ها خواهد شد. اگر باري را مي‌خواهيد از زمين بلند كنيد، ابتدا زانوهاي خود را خم كنيد و سپس بار را بلند كنيد. ستون مهره‌ها به راحتي آسيب مي‌بينند، اگر موارد ايمني را رعايت نكنيد. بين هر مهره، غضروفي قرار دارد كه به نام ديسك كمر معروف است و در صورت وارد شدن فشار زياد، درد زيادي در كمر احساس مي‌شود. اگر باري كه بلند مي‌كنيد، وزن زيادي داشته باشد، امكان آسيب جدي به ديسك بين مهره‌ها زياد خواهد بود.
هميشه قبل از بلند كردن وسايل به وزن آنها توجه داشته باشيد و باري كه از توان شما وزن بيشتري دارد را بلند نكنيد. براي بلند كردن لوازم سنگين حتما از فرد ديگري كمك بگيريد و قبل از حركت مسير را بازبيني كنيد. موانع را از سر راه خود برداريد تا باعث حادثه نشود. تمامي پستي و بلندي‌ها را در نظر بگيريد. براي جابجاي كمد و وسايل سنگين، مي‌توانيد از تسمه‌هاي حمل استفاده كنيد. با استفاده از اين تسمه‌ها زماني كه باري را بلند مي‌كنيد، وزن بار بين دو نفر تقسيم مي‌شود و فشار زيادي به شما وارد نخواهد شد. قبل از اين كه كمد، يخچال و يا فريزر خود را جابجا كنيد، درب آنها را با استفاده از چسب و يا طناب ببنديد و محكم كنيد. اگر درب را محكم نكنيد، امكان دارد در زمان جابجايي باز شده و موجب به هم خوردن تعادل بار شود.
اگر مي‌توانيد براي جابجايي وسايل سنگين از ابزار مناسب استفاده كنيد. چرخ حمل بار براي انتقال وسايل سنگين مناسب است. زماني كه تصميم داريد از پله‌ها اين وسايل را پايين بياوريد، حتما از فرد ديگري بخواهيد تا در جلوي بار باشد تا بتواند ميزان حركت آن را كنترل كند. كمد، يخچال و يا فريزر را به چرخ با استفاده از طناب محكم كنيد تا در زمان انتقال حركتي نكند.
اگر براي انتقال ظرف و ظروف از كارتن استفاده مي‌كنيد، حتما كف كارتن را محكم كنيد. اگر اين كار را انجام ندهيد، امكان پاره شدن كارتن زياد خواهد بود و موجب وارد شدن خسارت به ظرف و ظروف شما مي‌شود. اگر كارتني كه در آن لوازم شكستني را قرار داده‌ايد اندازه بزرگي دارد، براي انتقال آن از فرد ديگري كمك بگيريد و به تنهايي آن را جابجا نكنيد.
كادري متخصص براي اسباب‌كشي آسان و رعايت كردن موارد ايمني، از خسارت‌هاي وارد شده در زمان اسباب‌كشي جلوگيري مي‌كند و مي‌توانيد بدون هيچ آسيبي وسايل خود را به خانه جديد انتقال دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۲۴:۰۹ توسط:عابد موضوع:

استفاده از كارتن مناسب براي اسباب كشي

در زمان اسباب كشي بايد موارد مختلفي را در نظر داشته باشيد، تا بتوانيد به راحتي و با كمترين خسارت اين كار را انجام دهيد. بسياري از مردم به خاطر اين كه از قبل براي اين كار برنامه‌ريزي نمي‌كنند، با مشكل مواجه مي‌شوند. اگر جابجايي اسباب و اثاثيه خانه را به طرز مناسبي انجام ندهيد، انتقال وسايل به خانه جديد طاقت فرسا خواهد شد. بايد از تمامي وسايل، مراقبت كامل شود تا بدون كوچك‌ترين آسيب به محل جديد منتقل شوند. هر وسيله‌اي به مراقبت ويژه‌اي نياز دارد. براي مبلمان، كاركنان حاضر در اتوبار وليعصر به اندازه كافي پتو به همراه دارند تا بتوانند از مبلمان شما بهترين محافظت را انجام دهند. گلدان‌ها به نوعي ديگر از مراقبت نياز دارند و نبايد در طول انتقال در معرض هواي شديد و سرد قرار بگيرند و براي گياهاني با ساقه بلند، بايد از يك نگهدارنده براي ساقه استفاده شود. تعداد زيادي از وسايل نيز براي انتقال بايد در كارتن قرار داده شوند، تا كمترين آسيب به آنها وارد شود.

استفاده از كارتن مناسب براي اسباب كشي

قبل از اسباب كشي خانه كارتن مناسب را تهيه كنيد

در روز اسباب كشي اگر بخواهيد اسباب و اثاثيه خود را جمع و بسته‌بندي كنيد، زمان زيادي به هدر خواهد رفت. كار بسته‌بندي وسايل را از چند روز قبل شروع كنيد تا بتوانيد وسايل را به طور منظم دسته‌بندي كنيد و براي آنها كارتن‌هاي مناسبي تهيه كنيد. آماده كردن وسايل به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد به طور كامل موارد ايمني را رعايت كنيد و خطري متوجه شما و لوازم خانه شما نشود.
زماني كه اسباب و اثاثيه را به بخش‌هاي مجزا تقسيم كرديد، نوبت به تهيه كارتن براي لوازم خانه مي‌رسد. كارتن‌هايي تهيه كنيد كه لوازم و ظروف به راحتي در آنها قرار بگيرند و جاي كافي براي ورق‌هاي روزنامه و پلاستيك‌هاي حباب‌دار كه بايد اطراف ظروف قرار بگيرند، داشته باشد.
كارتن‌هاي نازك را براي حمل و جابجايي پوشاك سبك در نظر بگيريد و به هيچ عنوان از كارتن‌هاي كه مقاومت بالايي ندارند براي اشياء سنگين استفاده نكنيد. كارتن‌هاي نازك، دوام كمي دارند و به راحتي انتهاي آنها باز مي‌شود و اگر در داخل آنها ظروف شكستني قرار داده باشيد، باعث شكستن ظروف خواهند شد.
كارتن‌هاي ضخيم و مقاوم براي انتقال ظروف سنگين مناسب هستند. قبل از قرار دادن ظروف در داخل كارتن، مي‌توانيد از يك تكه از كارتن در زير آنها استفاده كنيد تا مقاومت كفي كارتن زياد شود. البته بايد توجه داشته باشيد كه به هيچ عنوان، كارتن حاوي ظرف و ظروف را بيش از حد پر نكنيد و وزن كارتن را در يك حد معقول نگه داريد. كارتن اگر زياد سنگين باشد، احتمال پاره شدن و بروز خطر بالا خواهد رفت.
اندازه كارتن هم مهم است و براي هر نوع از لوازم منزل، كارتن مناسب با اندازه آنها تهيه كنيد. كارتن‌هاي بزرگ، فضاي زيادي را اشغال مي‌كنند و زماني كه آنها را در كاميون قرار مي‌دهيد، كاميون خيلي زود پر مي‌شود و ناچار خواهيد بود تا از تعداد بيشتري از وسايل نقليه براي اسباب كشي لوازم منزل استفاده كنيد. كارتن‌هاي كوچك نيز جاي كمي براي قرار دادن وسايل دارند و بايد تعداد زيادي كارتن تهيه كنيد.
در صورتي كه لوازم سنگيني را در يك كارتن قرار مي‌دهيد، مي‌توانيد براي اطمينان بيشتر، كارتن را با استفاده از طناب مناسب ببنديد. طناب را از زير و اطراف كارتن عبور دهيد، تا در زمان انتقال پاره نشده و خسارتي به لوازم شما وارد نشود. يكي از نكاتي كه بعد از قرار دادن وسايل در كارتن بايد در نظر داشته باشيد، نوشتن محتويات داخل كارتن بر روي آن است. در تمامي جهات كارتن، اجناسي كه داخل آن است را بنويسيد، اين كار باعث مي‌شود تا كارتن‌ها زماني كه به مقصد رسيدند، به راحتي و با خواندن محتويات آنها در جاي مناسب قرار داده شوند و احتياجي به جابجايي دوباره نداشته باشند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۳:۱۰ توسط:عابد موضوع: