بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

قبل از اسباب كشي شركت چه كارهايي بايد انجام داد

هر محيطي الزامات مخصوص به خود را دارد و شركت‌ها نيز براي اسباب كشي بايد از قبل اقداماتي را انجام دهند تا اين كار به راحتي و در كمترين زمان انجام شود. هر شركتي علاوه بر كارمندان و افرادي كه در آن كار مي‌كنند، تعدادي هم ارباب رجوع و مشتري دارد كه در طول روز در شركت حضور دارند.
اگر در منطقه نياوران سكونت داريد براي حمل اسباب و اثاثيه شركت، شما مي‌توانيد با اتوبار نياوران از شعبات اتوبار شميران تماس بگيريد، تا تمامي مراحل را براي شما انجام دهند. از بسته‌بندي گرفته تا حمل و قرار دادن اثاثيه در محيط جديد با تماس با ما راحت خواهد بود. اما در صورتي كه بخواهيد مراحل مقدماتي را خودتان انجام دهيد، بايد براي اين كار برنامه‌ريزي كنيد تا اين كار به خوبي انجام شود و زمان زيادي را مجبور نباشيد براي اين جابجايي در نظر بگيريد.

كارهاي قبل از اسباب كشي شركت

آماده شدن براي اسباب كشي

در شركت‌ها، روز اسباب كشي بايد از قبل مشخص شود و كارمندان از آن مطلع باشند و حتي تا جاي ممكن، ارباب رجوع‌ها و مشتريان را هم از آن مطلع كنيد. هماهنگي و برنامه‌ريزي قبل از جابجايي يكي از مراحل اوليه و مهم است. در شركت‌ها و اداره‌ها، پرونده‌هاي زيادي وجود دارد كه داراي اهميت بالايي هستند و حفظ و نگهداري از آنها بايد به بهترين نحو انجام شود.
پرونده‌ها و موارد مهم را در كارتن‌هاي مجزا قرار دهيد و بر روي آنها محتويات داخل كارتن را بنويسيد. نوشتن محتويات داخل كارتن‌ها زماني كه به مقصد حمل مي‌شوند، اهميت بالايي دارد. با اطلاع از محتويات كارتن‌ها، از پرونده‌هاي مهم مراقبت بيشتري خواهد شد تا سالم به مقصد برسند.
در جاهايي كه ارباب رجوع زيادي مراجعه مي‌كنند، روزي را براي اين كار در نظر بگيريد كه تراكم افراد كمتر باشد و براي جوابگويي به آنها حتما چند نفر را با امكانات كامل مسئول جوابگويي كنيد. آدرس محل جديد شركت را به اطلاع مشتريان برسانيد و چند نفر را هم در محل جديد، مسئول جوابگويي به آنها كنيد. اگر از قبل اين موارد را پيش‌بيني نكنيد و كارهاي مشتريان با تاخير انجام شود، در روند اسباب كشي اختلال صورت مي‌گيرد.

بسته‌بندي وسايل، قبل از روز اسباب كشي

اگر مايل باشيد كه ما كار بسته‌بندي را براي شما انجام دهيم، قبل از شروع كار، تمام وسايل را با استفاده از كارتن‌هاي مقاوم و پلاستيك‌هاي حباب‌دار و غيره اين كار را به بهترين نحو انجام خواهيم داد. اما اگر خودتان تصميم به بسته‌بندي وسايل و لوازم اداري خود داريد، اين كار را قبل از موعد مقرر اسباب كشي انجام دهيد. از كارتن‌ها و پلاستيك‌هاي مناسب استفاده كنيد. كارتن‌هاي بي‌كيفيت در زمان جابجايي پاره شده و باعث خسارت به وسايل مي‌شوند. از چند روز قبل، وسايل را بسته‌بندي كنيد و مواردي كه بايد با احتياط حمل شوند را مشخص كنيد. آماده كردن وسايل به شما كمك مي‌كند در روز جابجايي، طرز قرار دادن لوازم مشخص باشد و هيچ كدام از لوازم آسيب نبينند.
مانيتورها، كامپيوترها و وسايل الكترونيكي نسبت به ضربه حساس هستند و بايد آنها را با استفاده از پلاستيك‌هاي حباب‌دار بپوشانيد و در كارتن قرار دهيد. قرار دادن لوازم سنگين بر روي اين لوازم باعث آسيب به آنها مي‌شود، در صورتي كه اين موارد مشخص باشند، افراد باتجربه‌اي كه براي جابجايي لوازم، به شركت شما مي‌آيند، آنها را در جايي مطمئن قرار مي‌دهند تا آسيبي به آنها نرسد.

در مورد بسته‌بندي لوازم شركت خود با ما تماس بگيريد

هر كاري را افراد باتجربه بهتر و ايمن‌تر انجام مي‌دهند و حمل اسباب و اثاثيه نيز با استفاده از افراد باتجربه سريع‌تر و بهتر انجام خواهد شد. اگر در مرحله آماده سازي وسايل براي حمل، سوالي داشته باشيد، با ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم.
در صورتي كه مايل باشيد، از اولين مراحل يعني بسته‌بندي در كنار شما خواهيم بود. حمل بار و اسباب و لوازم شما را به بهترين نحو و با استفاده از وسايل نقليه مناسب انجام خواهيم داد و در صورت تمايل، تمام وسايل را در مقصد از بسته‌بندي خارج كرده و در جاي خود قرار مي‌دهيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۰:۱۳ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :