بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

كادري متخصص براي اسباب‌كشي آسان

يكي از كارهاي سخت در زمان انتقال به خانه و يا شركت جديد، اسباب‌كشي است. در زمان اين كار بايد تمامي وسايل به خوبي بسته‌بندي شوند و اقدامات مختلفي انجام داد تا آسيبي به آنها وارد نشود. براي اين كه كار اسباب‌كشي آسان و با كمترين زحمت و در زماني كوتاه انجام شود، مي‌توانيد با اتوبار شميران تماس بگيريد تا افراد حرفه‌اي تمامي كارها را با دقت بالا و در زماني كوتاه براي شما انجام دهند.

كادري متخصص براي اسباب‌كشي آسان

انجام كارها قبل از جابجايي باعث سرعت بخشيدن به روند كار در روز اسباب‌كشي خواهد شد. مي‌توانيد با ما تماس بگيريد تا شما را در انجام سريع‌تر و بهتر كارها راهنمايي كنيم. حتي مي‌توانيد براي بسته‌بندي وسايل و لوازم خانه از افراد باتجربه ما كمك بگيريد. افرادي كه به محل شما اعزام مي‌شوند، با روند كار آشنايي كامل دارند و به راحتي براي يك اسباب‌كشي آسان برنامه‌ريزي خواهند كرد. در بسياري از مواقع، نيازي نيست تا شما كاري انجام دهيد. ما تمامي كارها را از بسته‌بندي گرفته تا انتقال آنها به كاميون و حمل لوازم به محل جديد، براي شما انجام خواهيم داد.

نكاتي كه در مورد اسبا‌ب‌كشي آسان

قبل از هر كاري، اسباب و اثاثيه خود را بخش‌بندي كنيد. با اين كار درك بهتري از نحوه انجام كار پيدا خواهيد كرد. هميشه لوازمي كه از آنها در طول سال گذشته استفاده نكرده‌ايد را با خود به محل جديد انتقال ندهيد. اين كار باعث اضافه شدن زمان اسباب‌كشي خواهد شد. نكته ديگري كه قبل از جابجايي به شما در انجام بهتر و سريع‌تر كار كمك مي‌كند، تهيه يك ليست از اسباب و اثاثيه است. با تهيه اين ليست، راحت‌تر مي‌توانيد لوازم خود را تقسيم‌بندي كنيد.
هميشه قبل از هر كاري، براي جابجايي وسايل، كارتن‌هاي مناسب و روزنامه و يا پلاستيك‌هاي حباب‌دار را براي محافظت از وسايل تهيه كنيد. كارتن نقش مهمي در جلوگيري از آسيب ديدگي وسايل خواهد داشت. هميشه از كارتن‌هايي استفاده كنيد كه مقاومت كافي براي حمل لوازم را داشته باشند. ظروف و لوازم شيشه‌اي و كريستالي، وزن زيادي دارند و براي حمل آنها بايد موارد ايمني بيشتري را رعايت كرد. تعداد زيادي از ظروف شيشه‌اي را در يك كارتن قرار ندهيد، اين كار باعث مي‌شود تا وزن كارتن بالا رود و احتمال خسارت به لوازم زياد شود.
ما به شما كمك خواهيم كرد تا تمامي وسايل را در كارتن قرار دهيد و با استفاده مناسب از پلاستيك‌هاي حباب‌دار از وسايل محافظت كنيد. هميشه بر روي تمامي جهات كارتن، محتويات آن را يادداشت كنيد. زماني كه محتويات كارتن‌ها مشخص باشد، در زمان حمل در صورتي كه لوازم شكستني را در كارتن‌ها قرار داده باشيد، در زمان جابجايي دقت بيشتري مي‌شود و زماني كه كارتن‌ها به محل جديد منتقل شدند، به راحتي مي‌توان با دانستن محتويات آنها، كارتن‌ها را در جاي مناسب قرار داد. با تقسيم وسايل در جاهايي كه بايد قرار بگيرند، محيط شلوغ نمي‌شود و مي‌توان با آسايش بيشتر مرتب كردن لوازم را انجام داد.
اتوبار شميران با استفاده از كاميون‌هاي ويژه و سقف‌دار وسايل شما را به محل جديد منتقل خواهد كرد. اين كاميون‌ها جاي كافي براي قرار دادن وسايل حجيم را دارند و مي‌توان در داخل آنها به راحتي يخچال و فريزر و ديگر وسايل بزرگ را قرار داد. گلدان‌هاي بزرگ هم احتياج به مراقبت زيادي در زمان انتقال دارند كه با استفاده از اين كاميون‌هاي سقف‌دار اين كار به راحتي و بدون وارد شدن خسارت به وسايل و يا گياهان شما انجام خواهد شد.
در صورت نياز ما مي‌توانيم در هر مرحله از كار به شما كمك كنيم. افراد ما در اين كار تجربه كافي دارند و مي‌توانند شما را راهنمايي كنند. فقط با يك تماس بهترين خدمات باربري با اتوبار شميران را تجربه كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۰:۲۰ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :