بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

نكاتي كه در زمان اسباب‌كشي بايد در نظر داشت

براي انجام هر كاري بايد از قبل برنامه‌ريزي كرد و اسباب‌كشي نيز از اين قاعده مستثني نيست. زماني كه براي جابجايي اسباب و اثاثيه منزل خود اقدام مي‌كنيد، بايد نكاتي را در نظر داشته باشيد تا بتوانيد با كمترين دردسر و خسارت اين كار را انجام دهيد. براي بسته‌بندي بايد به ماهيت لوازم توجه كرد و وسايلي كه به توجه بيشتري نياز دارند را با دقتي بيشتر بسته‌بندي كرد.
براي اين كه بتوانيد با كمترين زحمت لوازم منزل خود را به محل جديد انتقال دهيد، شما نياز داريد تا اسباب و اثاثيه را به خوبي بسته‌بندي كنيد و هر كدام را با استفاده از پلاستيك‌هاي حباب‌دار و غيره به خوبي پوشش دهيد. البته قبل از هر كاري از لوازم خود يك ليست تهيه كنيد. تهيه ليست به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد از لوازم مختلف منزل اطلاع حاصل كنيد و به درستي بتوانيد آنها را در بسته‌بندي‌هاي مناسب قرار دهيد.
البته بايد توجه داشته باشيد كه بر روي كارتن‌ها، محتويات داخل آنها را در تمامي جهات يادداشت كنيد. اين كار باعث مي‌شود به راحتي بتوانيد در زمان انتقال، كارتن‌ها را در جاهاي مناسب قرار دهيد و در منزل جديد افرادي كه آنها را منتقل مي‌كنند، بتوانند كارتن‌ها را در اتاق‌هاي مناسب قرار دهند و ديگر شما نيازي نخواهيد داشت تا آنها را جابجا كنيد. شما مي‌توانيد با اتوبار تجريش تماس بگيريد تا افراد باتجربه، شما را در انجام اسباب‌كشي آسان كمك كنند.

نكاتي كه در زمان اسباب‌كشي بايد در نظر داشت

بسته‌بندي وسايل را قبل از اسباب‌كشي انجام دهيد

اگر كار بسته‌بندي وسايل را از قبل انجام دهيد، در روز اسباب‌كشي كار زيادي باقي نخواهد ماند. زماني كه از قبل كار بسته‌بندي را انجام داده باشيد، مي‌توانيد به خوبي وسايل مختلف را در بسته‌هاي مناسب قرار دهيد. بسته‌بندي بايد به گونه‌اي باشد كه از لوازم شكستني به خوبي محافظت شود. البته بايد توجه داشته باشيد كه ظرف و ظروف وزن زيادي دارند و نبايد كارتني كه اين لوازم شكستني را در آن قرار مي‌دهيد را خيلي پر كنيد. اگر وزن كارتن زياد شود، احتمال آسيب زياد خواهد شد و امكان دارد در زمان حمل و نقل كارتن پاره شود و به آنها خسارت وارد شود.
اگر بخواهيد در روز اسباب‌كشي تمام كارها را انجام دهيد، علاوه بر اين كه به خاطر كمبود وقت امكان اشتباه وجود دارد، كارهاي جابجايي لوازم، زمان زيادتري را لازم خواهند داشت و امكان دارد نتوانيد تمامي كارها را در يك روز انجام دهيد. برخي از لوازم مانند ماشين لباسشويي و ظرفشويي را از قبل بايد آماده كنيد و آنها را تميز كنيد. يخچال و فريزر را نيز بايد از قبل آماده كنيد تا براي اسباب‌كشي آماده باشند. قفسه‌ها را از داخل آنها خارج كنيد و داخل و پشت اين وسايل را تميز كنيد. تميز كردن اين وسايل به شما كمك مي‌كند تا آلودگي‌ها را به منزل جديد انتقال ندهيد.

در روز اسباب‌كشي چه كاري بايد انجام داد

زماني كه از قبل وسايل را آماده و از آنها ليستي تهيه كرده باشيد، مي‌توانيد اسباب و اثاثيه را نسبت به طرز قرار گرفتن آنها در كاميون تقسيم كنيد. لوازمي كه بايد در انتهاي كاميون قرار بگيرند را در جلو قرار دهيد و آنهايي كه تحمل وزن اضافه را دارند، مشخص كنيد. با اين كار زماني كه افرادي كه براي اسباب‌كشي به منزل شما مي‌آيند، در كوتاه‌ترين زمان قادر خواهند بود آنها را در كاميون قرار دهند. هر قدر بتوانيد تقسيم‌بندي لوازم منزل را به خوبي انجام دهيد، زمان انتقال وسايل به منزل جديد كمتر خواهد بود.
با ما تماس بگيريد تا آسان‌ترين اسباب‌كشي را تجربه كنيد و بتوانيد در زمان جابجايي به راحتي لوازم خود را در كمترين زمان و به بهترين نحو انتقال دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۳:۱۶ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :