بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

نكاتي در مورد دكوراسيون خانه جديد قبل از اسباب‌كشي

اين يك واقعيت شناخته شده است كه تغيير دكوراسيون خانه يك فعاليت ارزان قيمت نيست. اگر واقعا مي‌خواهيد خانه خود را تغيير دهيد، هر جزئيات كوچك به مقدار زيادي پول احتياج دارد. اما در صورتي كه قبل از اسباب‌كشي به خانه جديد تغييرات را انجام دهيد، در وقت و هزينه شما صرفه‌جويي زيادي خواهد شد.
در بسياري از مواقع، خانه جديد شما نياز به تغييرات و يا تعميراتي دارد. اگر لوله‌كشي‌ها و يا سيم‌كشي برق نياز به تعميرات داشته باشند، امكان دارد ديوارها و كف را بخواهيد براي انجام تعميرات تخريب كنيد. در برخي از مواقع حتي درب و پنجره‌ها هم نياز به تعويض دارند. در اين مواقع اگر دكوراسيون خانه جديد را از قبل انتخاب كرده باشيد، مي‌توانيد با كمترين هزينه، خانه خود را به گونه‌اي تغيير دهيد كه مطابق با دكوراسيون انتخابي شما باشد.
البته بايد توجه داشته باشيد كه تمامي كارها را قبل از منتقل كردن اسباب و اثاثيه به خانه جديد انجام دهيد تا در روز جابجايي با مشكلي مواجه نشويد. براي اين كه بسته‌بندي و انتقال اسباب و اثاثيه به خانه جديد را با كمترين زحمت انجام دهيد، مي‌توانيد با اتوبار وليعصر تماس بگيريد تا افرادي باتجربه و ماهر، تمامي كارها را به بهترين نحو انجام دهند.

نكاتي در مورد دكوراسيون خانه جديد قبل از اسباب‌كشي

قبل از شروع تغيير دكوراسيون خانه برنامه‌ريزي كنيد

هر آنچه را كه مي‌خواهيد در خانه خود تغيير دهيد، برنامه‌ريزي كنيد و سپس اين روند را شروع كنيد. اگر بودجه كم داريد، اين كليد موفقيت است. براي اين منظور، ابتدا از طريق سايت‌هاي مختلف در مورد دكوراسيون منزل و مبلمان نمونه‌هايي را مشاهده كنيد تا بتوانيد طرحي را كه مي‌خواهيد به خانه خود اضافه كنيد را راحت‌تر انتخاب كنيد. پس از انتخاب، پروژه دكوراسيون خانه خود را به اجزاي كوچك تقسيم كنيد تا بتوانيد تصميم‌گيري بهتري داشته باشيد. اين اجزا شامل موارد تزئيني، مبلمان، نقاشي ديوارها، وسايل، كف و غيره خواهد بود.
اكنون تصميم بگيريد كه تا چه اندازه‌اي مي‌توانيد براي هر بخش هزينه كنيد. مي‌توانيد چيزي را از ليست خود حذف كنيد، يا مي‌توانيد در مورد خريد نوع خاصي از كالا تجديد نظر كرده و محصول ارزان‌تري را خريداري كنيد.

از لوازمي كه در خانه قديمي داشتيد، استفاده كنيد

اين يكي ديگر از گزينه‌هايي كه مي‌توانيد براي كاهش بودجه خود در نظر بگيريد، استفاده از لوازم خانه قديمي است. كاري كه شما مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه از خريد لوازمي كه در اختيار داريد، صرف‌نظر كنيد. جلا دادن و رنگ‌آميزي ساده برخي از لوازم باعث مي شود كه كاملا جديد و تازه به نظر برسند. اين بهترين گزينه براي كساني است كه بودجه كمي دارند. با استفاده از لوازم قديمي كه هنوز خراب نشده‌اند، مي‌توانيد مقدار زيادي در هزينه‌ها صرفه‌جويي كنيد و بتوانيد از اين بودجه براي خريد لوازم ديگر استفاده كنيد.
به عنوان مثال، اگر كابينت‌هاي خانه جديد ظاهري نامناسب دارند و آثار خرابي در رنگ آنها مشاهده مي‌شود، با رنگ‌آميزي مجدد، جلوه‌اي تازه پيدا مي‌كنند. كف‌پوش‌هاي چوبي را نيز مي‌توانيد به راحتي ترميم كنيد. بر روي اين كف‌پوش‌ها موادي زده مي‌شود كه آنها را براق مي‌كند. در اثر مرور زمان و كاركرد، اين لايه از بين مي‌رود و ظاهر آنها زيبايي خود را از دست مي‌دهد. با ترميم قسمت‌هاي معيوب و پوشش مجدد با مواد براق‌كننده جديد، نيازي به تعويض كف‌پوش چوبي خانه جديد نخواهيد داشت.
به راحتي مي‌توانيد دكوراسيون خانه جديد را قبل از اسباب‌كشي با كمترين هزينه به نحو دلخواه تغيير دهيد. البته بايد نكاتي را رعايت كنيد كه اين كار با هزينه كمي انجام شود. در صورتي كه اسباب و لوازم خانه قديمي خود را به خوبي تميز كرده و اشكالات آنها را قبل از اسباب‌كشي تعمير كرده باشيد، بعد از جابجايي به خانه جديد كار زيادي نخواهيد داشت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۶:۴۸ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :