بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

نحوه بسته‌بندي وسايل كوچك براي اسباب‌كشي

براي اين كه در زمان اسباب‌كشي كمترين خسارت به لوازم خانه وارد شود، بايد آنها را به طرز مناسبي بسته‌بندي كرد. در صورتي كه از چند روز قبل شروع به جمع كردن و بسته‌بندي لوازم منزل كنيد، در روز جابجايي، كارها در كمترين زمان انجام خواهند شد. هميشه از كارتن‌هاي مناسب استفاده كنيد كه مقاومت كافي را داشته باشند. در اطراف لوازم شكستني كه در كارتن‌ها قرار مي‌دهيد، حتما از روزنامه باطله و پلاستيك‌هاي حباب‌دار استفاده كنيد.
مي‌توانيد با اتوبار وليعصر تماس بگيريد تا ما وسايل و لوازم شما را به بهترين نحو بسته‌بندي كنيم و با استفاده از وسايل مخصوص حمل و نقل اسباب و اثاثيه، آنها را به منزل و يا محل كار جديد شما منتقل كنيم. تمامي افراد، داراي تجربه بالا در حمل لوازم منزل هستند و اين كار را در كمترين زمان ممكن انجام خواهند داد.

نحوه بسته‌بندي وسايل كوچك براي اسباب‌كشي

 

چگونگي بسته‌بندي وسايل كوچك در اسباب‌كشي

وسايلي مانند ساعت، راديوهاي كوچك و ساير وسايل با اندازه كوچك بايد به وسيله پلاستيك‌هاي محافظ مناسب، بسته‌بندي شوند تا اجزاي ظريف الكترونيكي آنها از آسيب در امان بمانند. برخي از اين وسايل حتي به ضربه كوچك هم حساس هستند و بايد به خوبي از آنها محافظت شود.
براي بسته‌بندي وسايل كوچك از كاغذهاي باطله استفاده كنيد، با استفاده از چند لايه كاغذ مي‌توان محافظت بهتري از وسايل شكننده بزرگ‌تر داشت. اگر در هر كدام از وسايل، قطعات يا لوازم جانبي قابل جابجايي وجود دارد، آنها را جدا كنيد و در كاغذ ببنديد. اگر سيم برق قابل جدا شدن نيست، آن را با كاغذ بسته‌بندي كنيد تا از خراشيدن وسايل ديگر جلوگيري شود.
هر وسيله يا ظروف دكوري را در يك جعبه جداگانه قرار دهيد و به خوبي آن را با كاغذ بپيچيد، اگر چيزي كه بسته‌بندي مي‌كنيد شكستني است، آن را با پلاستيك حبابدار بپوشانيد تا از آنها در زمان اسباب‌كشي بهتر محافظت شود. ته جعبه را با كاغذ خرد شده پر كنيد و زير كارتن را با چسب نواري محكم كنيد. فضاهاي خالي را با كاغذ خرد شده پر كنيد و درب جعبه را ببنديد و با نوار چسب به خوبي محكم كنيد.
تمام اطراف جعبه را برچسب بزنيد. اين كار باعث مي‌شود تا شما و افرادي كه اين كارتن را حمل مي‌كنند، از داخل آن مطلع باشند و اگر شكستني است، با احتياط بيشتري آن را حمل كنند.

بسته‌بندي و محافظت از دستگاه‌هاي كوچك الكترونيكي

ساعت‌هاي كوچك، راديوهاي ترانزيستوري و موارد مشابه اگر داراي جعبه هستند، آنها را در جعبه‌هاي خود قرار دهيد. در صورتي كه جعبه ندارند آنها را با پارچه‌هاي ضخيم بپوشانيد. تمامي لامپ‌هاي لوستر، آباژور و چراغ‌هاي ديوار كوب را جدا كنيد و در جعبه جداگانه بگذاريد. لوستر، چراغ‌هاي ديوار كوب و آباژور را با كاغذ بپوشانيد و با پارچه‌هاي ضخيم پوشش دهيد. سيم‌هاي آنها را چسب بزنيد تا كشيده نشوند و آسيب نبينند.
تمامي آب اتو و بخارشور را خالي كنيد و بعد از خشك شدن، آنها را در كارتن قرار دهيد. اين وسايل را با كاغذ و يا پلاستيك‌هاي حباب‌دار بپوشانيد و اطراف آنها را با كاغذهاي خرد شده پر كنيد. اگر داخل اين وسايل آب داشته باشد، آب به بخش‌هاي برقي و الكترونيكي اين وسايل نفوذ كرده و در صورت استفاده از آنها، امكان سوختن و يا برق‌گرفتگي وجود خواهد داشت.
به ياد داشته باشيد كه قبل از بسته‌بندي وسايلي كه باتري دارند، باتري‌ها را از وسايل كوچك خارج كنيد. زماني كه اين وسايل را بسته‌بندي مي‌كنيد، ممكن است شرايطي پيش آيد كه باعث خراب شدن باتري‌ها و آسيب ديدن مدار الكترونيكي دستگاه‌هاي شما شود.
هميشه تمامي موارد احتياطي را در زمان اسباب‌كشي رعايت كنيد تا كمترين آسيب به لوازم و وسايل شما وارد شود. هميشه بر روي تمامي كارتن‌ها محتويات آنها را بنويسيد. اين كار را در تمامي اطراف كارتن انجام دهيد تا بتوانيد به راحتي كارتن‌ها را تشخيص دهيد و در محل جديد، در جاي مناسب قرار دهيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۹:۰۳ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :