بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

نكات بعد از اسباب‌كشي به خانه جديد

در زمان اسباب‌كشي بايد كارهاي زيادي را انجام داد و اگر براي اين كارها از قبل برنامه‌ريزي كرده باشيد، مي‌توانيد با كمترين زحمت و خسارت، اسباب و لوازم منزل خود را به خانه جديد انتقال دهيد. هميشه قبل از اين كه اسباب و اثاثيه را به خانه جديد منتقل كنيد، بايد كارهايي را انجام دهيد. مي‌توانيد با اتوبار تجريش تماس بگيريد تا اسباب و اثاثيه شما را به بهترين نحو و در كمترين زمان به خانه جديد منتقل كنند.
تميز كردن خانه جديد يكي از آن كارها است و بايد تمامي شيرهاي آب و اتصالات برق را بررسي كنيد تا در صورتي كه به تعمير احتياج داشته باشند، آنها را قبل از آوردن وسايل تعمير كنيد. وسايل سرمايشي و گرمايشي خانه جديد را بايد قبل از اين كه اسباب و اثاثيه خود را انتقال دهيد بايد بررسي كنيد و اشكالات احتمالي را برطرف كنيد. اين وسايل به سرويس و نگهداري احتياج دارند و در صورتي كه هيچ خرابي هم نداشته باشند، بايد آنها را سرويس كنيد تا بتوانند وظايف خود را انجام دهند.

نكات بعد از اسباب‌كشي به خانه جديد

يكي از كارهايي كه قبل از بسته‌بندي و آوردن وسايل به خانه جديد بايد انجام دهيد، تهيه يك ليست از وسايل است. با داشتن ليست، شما درك خوبي از وسايل خواهيد داشت و مي‌توانيد مشخص كنيد كه هر كدام از آنها در چه جايي بايد قرار بگيرند. هميشه به ياد داشته باشيد كه محتويات داخل كارتن‌ها را بر روي آنها يادداشت كنيد.
تا جاي ممكن در تمامي جهت‌هاي كارتن محتويات داخلي آن را بنويسيد تا در صورت لزوم نيازي به جابجايي آنها براي خواندن محتويات داخلي نداشته باشيد. زماني كه داخل هر كارتن را بدانيد و ليستي از آنها داشته باشيد كه مشخص مي‌كند هر وسيله‌اي بايد در كجا قرار داده شود، زماني كه وسايل و لوازم منزل شما به خانه جديد منتقل شد، به راحتي مي‌توانيد هر كدام را در فضاي مناسب قرار دهيد.

چه كارهايي بعد از اسباب‌كشي به خانه جديد بايد انجام داد

اولين كاري كه بايد انجام دهيد، قرار دادن وسايل در جاي مورد نظر است. وسايل آشپزخانه، اتاق‌ها و آنهايي كه بايد در انبار قرار داده شوند را تفكيك كنيد. اين كار باعث مي‌شود فضاي اصلي خانه بيش از حد شلوغ نشود. در ابتدا لوازمي كه بايد در انبار خانه قرار داده شوند را به انبار منتقل كنيد. اين كار باعث مي‌شود تا وسايل كمتري در خانه بماند و محيط خلوت‌تري داشته باشيد.
اتاق‌ها را نيز بعد از قرار دادن وسايل در انباري مرتب كنيد. با اين كار مي‌توانيد محيطي براي استراحت ايجاد كنيد و در صورتي كه در روزهاي سرد سال به خانه جديد اسباب‌كشي كرده باشيد، مي‌توانيد اتاق‌ها را براي استراحت گرم كنيد. بعد از اين كه لوازم اتاق‌ها را در جاي مناسب قرار داديد، نوبت به آشپزخانه مي‌رسد.
قبل از هر كاري اجاق گاز را به لوله‌كشي گاز متصل كنيد و از عدم نشتي شيلنگ آن مطمئن شويد. يخچال و فريزر، ديگر وسايلي هستند كه بعد از نصب اجاق گاز بايد در جاي خود قرار داده شوند. هميشه لوازمي كه در آنها كمپرسور قرار دارد را بعد از حركت دادن، بايد مدتي در جاي خود بي‌حركت بمانند. بعد از مدتي كه يخچال و فريزر را در جاي خود قرار داديد، آنها را به برق بزنيد. مواد غذايي را در يخچال و فريزر تا زماني كه به حد كافي سرد نشده‌اند، قرار ندهيد. با گذاشتن مواد غذايي در يخچالي كه به حد كافي سرد نشده است، دماي داخل يخچال ديرتر سرد مي‌شود و كمپرسور بايد بيشتر كار كند و امكان خراب شدن مواد غذايي زياد خواهد بود.
لوازم و ظرف و ظروف زيادي را بايد در آشپزخانه قرار دهيد و با مرتب كردن آشپزخانه، مي‌توانيد آشپزي كنيد. ظروف شكستني را با احتياط جابجا كنيد و هميشه در زمان خارج كردن آنها از كارتن، دقت بالايي داشته باشيد. در زمان اسباب‌كشي اگر كارها را با برنامه‌ريزي قبلي انجام دهيد، بيش از حد، خسته نمي‌شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۱:۰۱ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :