بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

بهترين خدمات باربري با اتوبار شميران

اتوبار شميران داراي سال‌ها تجربه در زمينه حمل بار و اسباب كشي در تهران، با كادري ورزيده و ماهر، اسباب كشي و حمل بارهاي شما را تا مقصد به بهترين نحو انجام خواهد داد. ما در بسته‌بندي و حمل و جابجايي بار تخصص كافي داريم و بدون آسيب، تمامي لوازم شما را به منزل جديدتان منتقل مي‌كنيم.
مهم نيست اسباب كشي منزل خود را در كدام روز هفته انجام دهيد، باربري و اتوبار شميران در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به شما هستيم. در هر جايي از تهران به بهترين نحو ممكن، خدمات بسته‌بندي و حمل بار را براي شما انجام خواهيم داد. هر نوع وسيله را متناسب با اقداماتي كه براي حمل نياز دارد، بسته‌بندي كرده و با توجه به ميزان آسيب‌پذيري آن، در قسمت مناسب بار كاميون‌هاي سقف‌دار و موكت شده قرار مي‌دهيم.

بهترين خدمات باربري با اتوبار شميران

خدمات مختلف اتوبار شميران

ما در اتوبار شميران هر نوع بار را براي شما منتقل مي‌كنيم و اين كار را با استفاده از بهترين و مجرب‌ترين افراد و با وسايل مناسب انجام مي‌دهيم. از بارهاي سنگين وزن مانند گاوصندوق و يخچال‌هاي سايد باي سايد گرفته تا اشياء شكستني و حساس، هر كدام را به بهترين وجه براي شما به محل جديد انتقال مي‌دهيم.
ما با سال‌ها تجربه، اسباب و اثاثيه منزل شما را با بهترين كيفيت بسته‌بندي مي‌كنيم و به طور اصولي و در جاي مناسب در كاميون‌هاي سقف‌دار قرار مي‌دهيم. اين كاميون‌ها موكت شده‌اند و به اسباب و اثاثيه شما هيچ گونه آسيبي نمي‌رسانند. هر كدام از اثاثيه نيازمند توجه مناسب در زمان حمل و نقل هستند كه اين كار توسط افرادي كه در كار اسباب كشي تبحر دارند، به خوبي انجام خواهد شد.
اتوبار شميران در حمل و جابجايي لوازم و اثاثيه شركت‌ها نيز داراي تخصص بالا است. ميزها و كمدهاي شركت‌ها، وزن زيادي ندارند اما بايد به صورتي جابجا شوند كه سطح رويي آنها كه معمولا از پوشش‌هاي گران قيمت استفاده شده، آسيبي نبيند. ما در زمان جابجايي اين وسايل، آنها را در ابتدا با استفاده از پوشش‌هاي محافظ مناسب، بسته‌بندي مي‌كنيم و با دقت بالا به مقصد انتقال خواهيم داد.
از ديگر خدمات اين اتوبار انتقال مبلمان لوكس شما است. اين وسايل بايد به گونه‌اي حمل شوند كه كوچك‌ترين باري روي آنها نباشد. قرار دادن وسايل ديگر بر روي آنها باعث خرابي مبلمان خواهد شد. اتوبار شميران مبلمان‌هاي لوكس شما را به بهترين نحو بسته‌بندي كرده و در كاميون‌هاي سقف‌دار موكت شده خود قرار مي‌دهد و به بهترين نحو آنها را به مقصد خواهد رساند.
اسباب و اثاثيه و بارهاي شما را به تمام نقاط ايران خواهيم رساند. به خاطر استفاده از كاميون‌هايي كه براي حمل اسباب و اثاثيه مجهز شده‌اند، ما مي‌توانيم اثاثيه شما را به تمامي نقاط كشور برسانيم. اثاثيه شما به گونه‌اي بسته‌بندي مي‌شوند كه در مسافت‌هاي طولاني هيچ آسيبي به آنها نخواهد رسيد.

نمايندگي در نزديكي شما

اتوبار شميران داراي نمايندگي‌هاي مختلف است. در زمان اسباب كشي مي‌توانيد با نزديك‌ترين نمايندگي تماس بگيريد تا هر زماني كه مايل باشيد، اسباب كشي منزل و يا شركت شما را به محل جديد انجام دهند. ما كارهاي حمل اسباب و اثاثيه را در هفت روز هفته براي شما انجام مي‌دهيم. فقط شما روز مورد نظر خود را هماهنگ كنيد تا در روز و ساعت مشخص شده، افراد با تجربه ما، به محل شما آمده و از مراحل ابتدايي تا پايان كار را به بهترين نحو براي شما انجام دهند.
تجربه بالاي ما باعث انجام كارها، با كيفيتي بالا و در كوتاه‌ترين زمان خواهد شد. ما تمامي روش‌هاي بسته‌بندي و حمل بار را به خاطر انجام دادن آنها به دفعات زياد، با كيفيتي بالا انجام مي‌دهيم. اين اتوبار همواره سعي در ارائه خدماتي با كيفيتي بالا دارد تا رضايت مشتريان را جلب كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۴:۴۰ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :