بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

نحوه بسته‌بندي وسايل كوچك براي اسباب‌كشي

براي اين كه در زمان اسباب‌كشي كمترين خسارت به لوازم خانه وارد شود، بايد آنها را به طرز مناسبي بسته‌بندي كرد. در صورتي كه از چند روز قبل شروع به جمع كردن و بسته‌بندي لوازم منزل كنيد، در روز جابجايي، كارها در كمترين زمان انجام خواهند شد. هميشه از كارتن‌هاي مناسب استفاده كنيد كه مقاومت كافي را داشته باشند. در اطراف لوازم شكستني كه در كارتن‌ها قرار مي‌دهيد، حتما از روزنامه باطله و پلاستيك‌هاي حباب‌دار استفاده كنيد.
مي‌توانيد با اتوبار وليعصر تماس بگيريد تا ما وسايل و لوازم شما را به بهترين نحو بسته‌بندي كنيم و با استفاده از وسايل مخصوص حمل و نقل اسباب و اثاثيه، آنها را به منزل و يا محل كار جديد شما منتقل كنيم. تمامي افراد، داراي تجربه بالا در حمل لوازم منزل هستند و اين كار را در كمترين زمان ممكن انجام خواهند داد.

نحوه بسته‌بندي وسايل كوچك براي اسباب‌كشي

 

چگونگي بسته‌بندي وسايل كوچك در اسباب‌كشي

وسايلي مانند ساعت، راديوهاي كوچك و ساير وسايل با اندازه كوچك بايد به وسيله پلاستيك‌هاي محافظ مناسب، بسته‌بندي شوند تا اجزاي ظريف الكترونيكي آنها از آسيب در امان بمانند. برخي از اين وسايل حتي به ضربه كوچك هم حساس هستند و بايد به خوبي از آنها محافظت شود.
براي بسته‌بندي وسايل كوچك از كاغذهاي باطله استفاده كنيد، با استفاده از چند لايه كاغذ مي‌توان محافظت بهتري از وسايل شكننده بزرگ‌تر داشت. اگر در هر كدام از وسايل، قطعات يا لوازم جانبي قابل جابجايي وجود دارد، آنها را جدا كنيد و در كاغذ ببنديد. اگر سيم برق قابل جدا شدن نيست، آن را با كاغذ بسته‌بندي كنيد تا از خراشيدن وسايل ديگر جلوگيري شود.
هر وسيله يا ظروف دكوري را در يك جعبه جداگانه قرار دهيد و به خوبي آن را با كاغذ بپيچيد، اگر چيزي كه بسته‌بندي مي‌كنيد شكستني است، آن را با پلاستيك حبابدار بپوشانيد تا از آنها در زمان اسباب‌كشي بهتر محافظت شود. ته جعبه را با كاغذ خرد شده پر كنيد و زير كارتن را با چسب نواري محكم كنيد. فضاهاي خالي را با كاغذ خرد شده پر كنيد و درب جعبه را ببنديد و با نوار چسب به خوبي محكم كنيد.
تمام اطراف جعبه را برچسب بزنيد. اين كار باعث مي‌شود تا شما و افرادي كه اين كارتن را حمل مي‌كنند، از داخل آن مطلع باشند و اگر شكستني است، با احتياط بيشتري آن را حمل كنند.

بسته‌بندي و محافظت از دستگاه‌هاي كوچك الكترونيكي

ساعت‌هاي كوچك، راديوهاي ترانزيستوري و موارد مشابه اگر داراي جعبه هستند، آنها را در جعبه‌هاي خود قرار دهيد. در صورتي كه جعبه ندارند آنها را با پارچه‌هاي ضخيم بپوشانيد. تمامي لامپ‌هاي لوستر، آباژور و چراغ‌هاي ديوار كوب را جدا كنيد و در جعبه جداگانه بگذاريد. لوستر، چراغ‌هاي ديوار كوب و آباژور را با كاغذ بپوشانيد و با پارچه‌هاي ضخيم پوشش دهيد. سيم‌هاي آنها را چسب بزنيد تا كشيده نشوند و آسيب نبينند.
تمامي آب اتو و بخارشور را خالي كنيد و بعد از خشك شدن، آنها را در كارتن قرار دهيد. اين وسايل را با كاغذ و يا پلاستيك‌هاي حباب‌دار بپوشانيد و اطراف آنها را با كاغذهاي خرد شده پر كنيد. اگر داخل اين وسايل آب داشته باشد، آب به بخش‌هاي برقي و الكترونيكي اين وسايل نفوذ كرده و در صورت استفاده از آنها، امكان سوختن و يا برق‌گرفتگي وجود خواهد داشت.
به ياد داشته باشيد كه قبل از بسته‌بندي وسايلي كه باتري دارند، باتري‌ها را از وسايل كوچك خارج كنيد. زماني كه اين وسايل را بسته‌بندي مي‌كنيد، ممكن است شرايطي پيش آيد كه باعث خراب شدن باتري‌ها و آسيب ديدن مدار الكترونيكي دستگاه‌هاي شما شود.
هميشه تمامي موارد احتياطي را در زمان اسباب‌كشي رعايت كنيد تا كمترين آسيب به لوازم و وسايل شما وارد شود. هميشه بر روي تمامي كارتن‌ها محتويات آنها را بنويسيد. اين كار را در تمامي اطراف كارتن انجام دهيد تا بتوانيد به راحتي كارتن‌ها را تشخيص دهيد و در محل جديد، در جاي مناسب قرار دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۹:۰۳ توسط:عابد موضوع:

چگونگي بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل براي انتقال

زماني كه تصميم داريد به منزل جديدي برويد، بايد اسباب و اثاثيه را به خوبي بسته‌بندي كنيد كه آسيبي به آنها نرسد.
اگر خودتان اين كار را انجام دهيد، بسته‌بندي آنها براي حمل و نقل ايمن، مدتي طول خواهد كشيد، اما مي‌توانيد با ما در اتوبار نياوران تماس بگيريد، تا آنها را ايمن و سالم به مقصد برسانيم.

چگونگي بسته‌بندي اسباب و اثاثيه منزل براي انتقال

چند نكته كلي براي شروع بسته‌بندي اسباب و اثاثيه

هميشه از كارتن مناسب استفاده كنيد. كارتن بايد به اندازه كافي قوي باشد كه بتواند وزن لوازمي كه تصميم به حمل آنها را داريد، تحمل كند. اندازه كارتن را به صورتي انتخاب كنيد كه بتوانيد به راحتي آن را حمل كنيد. استفاده از كارتن‌هاي بزرگ، باعث به وجود آمدن مشكل مي‌شود. لوازم را به گونه‌اي در كارتن قرار دهيد كه هيچ جايي براي حركت نداشته باشند. اگر فضاي خالي وجود دارد، با استفاده از روزنامه و يا پلاستيك‌هاي حباب‌دار، اين فضاهاي خالي را پر كنيد. وزن هر كارتن را بيش از حد زياد نكنيد. در صورتي كه در هر كارتن لوازم زيادي قرار داده شود، امكان پاره شدن كارتن زياد است. احتمال افتادن كارتن‌هاي سنگين هم زياد است و بيش از يك نفر براي حمل آنها نياز خواهد بود.

بايد از قبل پيش‌بيني كنيد كه در زماني كه اسباب و اثاثيه منزل را جمع مي‌كنيد، چه طور غذا درست كنيد و با حداقل امكانات زندگي كنيد. جمع كردن و بسته‌بندي لوازم منزل ممكن است بيش از يك روز زمان نياز داشته باشد. البته مي‌توانيد اين كار را به افرادي باتجربه بسپاريد تا آنها در كمترين زمان ممكن لوازم منزل شما را بسته‌بندي كنند.

نكاتي در مورد جمع كردن اجاق گاز

يكي از لوازم منزل كه در زمان اسباب‌كشي بايد به خوبي از آن محافظت كرد، اجاق گاز است. اجاق گازها در حين حركت به راحتي صدمه مي‌بينند، به خصوص اگر سطحي شيشه‌اي داشته باشند. مهم است كه قبل از شروع كار، آنچه را كه براي حمل و نقل آن نياز داريد را انجام دهيد. به طور كلي، اين مراحل را بايد در نظر داشته باشيد.

  • هر ظرف يا قسمت جدا شونده‌اي را بيرون آوريد و آنها را جداگانه بسته‌بندي كنيد.
  • همه جاهاي اجاق گاز را به طور كامل تميز كنيد. تمامي گوشه‌ها و جاهاي دور از دسترس را به خوبي تميز كنيد. فراموش نكنيد كه اجاق گاز را بيرون بكشيد و هر چيزي را كه ممكن است پهلوهاي آن را كثيف كرده باشد را برداريد. با اين كار، اجاق گاز تميزي را به خانه جديد خواهيد برد. اگر اجاق را در خانه جديد تميز كنيد، تمامي روغن و كثيفي را به خانه جديد انتقال مي‌دهيد. اين كار را براي تمامي لوازم منزل خود انجام دهيد و قبل از جابجايي آنها را تميز كنيد.
  • شبكه‌هاي روي اجاق گاز را جدا كنيد، به همراه ساير قسمت‌هاي قابل جابجايي آنها را بسته‌بندي كنيد.
  • اطمينان حاصل كنيد كه همه پيچ‌هاي اجاق گاز در حالت خاموش تنظيم شده‌اند و آنها را با چسب ببنديد. اگرمي‌توانيد سري‌هاي پلاستيكي كنترل شعله اجاق گاز را جدا كنيد، آنها را جداگانه بسته‌بندي كنيد و در يك كيسه قرار دهيد.
  • اگر اجاق گاز شما به لوله گاز وصل شده است، آن را جدا كرده و از بسته بودن شير گاز مطمئن شويد.
  • اگر اجاق گاز شما داراي سيم برق است، آن را از برق جدا كنيد. با استفاده از نوار چسب و يا بست، سيم برق را به قسمت پشت اجاق گاز متصل كنيد.
  • درب فر را با چسب نواري قوي يا بند ببنديد. آثار نوار چسب ممكن است روي برخي از سطوح آن باقي بماند.
  • اگر اجاق گاز شما داراي سطحي از جنس استيل ضد زنگ است، از يك ورقه كارتن بر روي آن استفاده كرده و سپس آن را با پلاستيك حباب‌دار پوشش دهيد.

وقتي اين وسايل با استفاده از چرخ دستي حمل مي‌شوند، بهتر است كه با استفاده از يك تسمه آنها را به چرخ دستي ببنديد. زيرا با اين كار محافظت بهتري از اسباب و اثاثيه شده و امكان افتادن از روي چرخ دستي كم مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۵:۱۹ توسط:عابد موضوع:

جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه با كمك افراد حرفه‌اي

دلايل مختلف زيادي وجود دارند كه باعث مي‌شود براي جابجايي مبلمان يا لوازم در خانه فعلي يا املاك خود، نياز به كمك گرفتن از يك شركت براي جابجايي لوازم داشته باشيد. در حقيقت، تقاضاهايي براي اين سرويس وجود دارند و بخشي از مشترياني كه با شركت‌هاي حمل و نقل اثاثيه منزل تماس مي‌گيرند، در اين دسته قرار دارند. برخي از جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه به جايي نزديك خانه قبلي است كه نيازي به كاميون براي حمل اسباب و اثاثيه نيست.
اگرچه روش‌هاي مختلفي براي توصيف اين سرويس وجود دارند، اما به طور كلي، اين جابجايي در فاصله كمي از مبدا قرار دارد و بيشترين نياز، مربوط به كمك گرفتن از افرادي حرفه‌اي است. برخي از سرويس‌هايي كه نياز به جابجايي در فاصله كمي قرار دارند عبارتند از، جابجايي وسايل منزل در داخل خانه، جابجايي در يك ساختمان، انتقال لوازم منزل به ساختماني نزديك به خانه قديمي و نياز به جابجايي در زمان تغيير دكوراسيون. اما چرا به اين سرويس نياز داريد؟ ما متداول‌ترين مواردي را ارائه مي‌دهيم كه براي جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه به افرادي حرفه‌اي نياز داريد. مي‌توانيد با اتوبار نياوران تماس بگيريد تا به راحتي در جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه به شما كمك كنند.

جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه با كمك افراد حرفه‌اي

جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه در يك ساختمان

سناريوي بسيار معمول، انتقال مبلمان و اثاثيه خانه از يك آپارتمان به آپارتمان ديگر در همان ساختمان يا مجموعه است. به عنوان مثال، آپارتمان فعلي شما در طبقه 5 قرار دارد و شما تصميم به انتقال به آپارتمان ديگري در طبقه 18 گرفته‌ايد. يا آپارتمان شما در ساختمان A واقع شده است و مي‌خواهيد به يك آپارتمان ديگر در كنار ساختمان B برويد. در هر دو مثال، براي تكميل انتقال لوازم به يك كاميون احتياجي نيست، براي اين كار به افرادي حرفه‌اي نياز داريد كه بتوانند با بهترين كيفيت و در كمترين زمان اين كار را انجام دهند.

جابجايي وسايل منزل در داخل خانه

شما يك مبل بزرگ داريد كه مي‌خواهيد از شر آن خلاص شويد اما در خانه شما در طبقه 2 قرار دارد و بسيار سنگين است كه بتوانيد خودتان آن را حركت دهيد، ما براي كمك به شما اينجا هستيم.

خريد مبلمان جديد

اگر مبلمان جديد خريداري كرده‌ايد، احتمالا بايد مبلمان قديمي را از خانه خارج كنيد. خدمات ما به گونه‌اي است كه مي‌توانيد براي اين كار با ما تماس بگيريد تا با وانت و يا كاميون، كار شما را آسان كنيم. زماني كه شما مبلمان جديدي خريداري مي‌كنيد،همه شركت‌ها مبلمان را تا طبقه مورد نظر شما حمل نمي‌كنند. افراد باتجربه ما، مبلمان را به خانه شما حمل مي‌كنند و در اتاق و جاي مناسب قرار مي‌دهند.

تغيير دكوراسيون خانه

آيا مي‌خواهيد يك مبل را از اتاق نشيمن به اتاق ديگري منتقل كنيد؟ يا دكوراسيون اتاق‌هاي خواب را تغيير دهيد؟ هر سناريويي كه باشد، افراد ما آماده هستند تا به انتقال مبلمان و لوازم در منزل، به شما كمك كنند.

تعميرات در خانه

مي‌خواهيد كف خانه را سراميك و يا كفپوش نصب كنيد؟ آيا خانه نقاشي مي‌شود؟ شركت‌هاي تعميرات خانه معمولا جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه را انجام نمي‌دهند. اين كار را صاحب خانه بايد انجام دهد و لوازمي كه در اتاق‌هاي در حال بازسازي قرار دارند، بايد جابجا شوند. صاحبان خانه در اين مواقع لوازم منزل را به انباري و يا پاركينگ انتقال مي‌دهند و در انتها و بعد از بازسازي خانه اين وسايل را بايد دوباره به جاي قبل منتقل كرد. افراد ما تمامي اين كارها را براي شما انجام مي‌دهند و شما نيازي نيست تا كاري انجام دهيد.

تماس با اتوبار نياوران براي جابجايي مبلمان و اثاثيه منزل

وقتي زمان انتخاب اتوبار براي ارائه خدمات انتقال و جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه داريد، ما مي‌توانيم بهترين خدمات را به شما ارائه دهيم. تمامي افراد داراي تجربه بالا هستند و تمامي كارها را با كيفيتي مطلوب در كوتاه‌ترين زمان انجام مي‌دهند. جابجايي وسايل و لوازم خانه در تخصص ما است و آن را به بهترين شكل انجام مي‌دهيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۱:۴۳ توسط:عابد موضوع:

نكاتي در مورد دكوراسيون خانه جديد قبل از اسباب‌كشي

اين يك واقعيت شناخته شده است كه تغيير دكوراسيون خانه يك فعاليت ارزان قيمت نيست. اگر واقعا مي‌خواهيد خانه خود را تغيير دهيد، هر جزئيات كوچك به مقدار زيادي پول احتياج دارد. اما در صورتي كه قبل از اسباب‌كشي به خانه جديد تغييرات را انجام دهيد، در وقت و هزينه شما صرفه‌جويي زيادي خواهد شد.
در بسياري از مواقع، خانه جديد شما نياز به تغييرات و يا تعميراتي دارد. اگر لوله‌كشي‌ها و يا سيم‌كشي برق نياز به تعميرات داشته باشند، امكان دارد ديوارها و كف را بخواهيد براي انجام تعميرات تخريب كنيد. در برخي از مواقع حتي درب و پنجره‌ها هم نياز به تعويض دارند. در اين مواقع اگر دكوراسيون خانه جديد را از قبل انتخاب كرده باشيد، مي‌توانيد با كمترين هزينه، خانه خود را به گونه‌اي تغيير دهيد كه مطابق با دكوراسيون انتخابي شما باشد.
البته بايد توجه داشته باشيد كه تمامي كارها را قبل از منتقل كردن اسباب و اثاثيه به خانه جديد انجام دهيد تا در روز جابجايي با مشكلي مواجه نشويد. براي اين كه بسته‌بندي و انتقال اسباب و اثاثيه به خانه جديد را با كمترين زحمت انجام دهيد، مي‌توانيد با اتوبار وليعصر تماس بگيريد تا افرادي باتجربه و ماهر، تمامي كارها را به بهترين نحو انجام دهند.

نكاتي در مورد دكوراسيون خانه جديد قبل از اسباب‌كشي

قبل از شروع تغيير دكوراسيون خانه برنامه‌ريزي كنيد

هر آنچه را كه مي‌خواهيد در خانه خود تغيير دهيد، برنامه‌ريزي كنيد و سپس اين روند را شروع كنيد. اگر بودجه كم داريد، اين كليد موفقيت است. براي اين منظور، ابتدا از طريق سايت‌هاي مختلف در مورد دكوراسيون منزل و مبلمان نمونه‌هايي را مشاهده كنيد تا بتوانيد طرحي را كه مي‌خواهيد به خانه خود اضافه كنيد را راحت‌تر انتخاب كنيد. پس از انتخاب، پروژه دكوراسيون خانه خود را به اجزاي كوچك تقسيم كنيد تا بتوانيد تصميم‌گيري بهتري داشته باشيد. اين اجزا شامل موارد تزئيني، مبلمان، نقاشي ديوارها، وسايل، كف و غيره خواهد بود.
اكنون تصميم بگيريد كه تا چه اندازه‌اي مي‌توانيد براي هر بخش هزينه كنيد. مي‌توانيد چيزي را از ليست خود حذف كنيد، يا مي‌توانيد در مورد خريد نوع خاصي از كالا تجديد نظر كرده و محصول ارزان‌تري را خريداري كنيد.

از لوازمي كه در خانه قديمي داشتيد، استفاده كنيد

اين يكي ديگر از گزينه‌هايي كه مي‌توانيد براي كاهش بودجه خود در نظر بگيريد، استفاده از لوازم خانه قديمي است. كاري كه شما مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه از خريد لوازمي كه در اختيار داريد، صرف‌نظر كنيد. جلا دادن و رنگ‌آميزي ساده برخي از لوازم باعث مي شود كه كاملا جديد و تازه به نظر برسند. اين بهترين گزينه براي كساني است كه بودجه كمي دارند. با استفاده از لوازم قديمي كه هنوز خراب نشده‌اند، مي‌توانيد مقدار زيادي در هزينه‌ها صرفه‌جويي كنيد و بتوانيد از اين بودجه براي خريد لوازم ديگر استفاده كنيد.
به عنوان مثال، اگر كابينت‌هاي خانه جديد ظاهري نامناسب دارند و آثار خرابي در رنگ آنها مشاهده مي‌شود، با رنگ‌آميزي مجدد، جلوه‌اي تازه پيدا مي‌كنند. كف‌پوش‌هاي چوبي را نيز مي‌توانيد به راحتي ترميم كنيد. بر روي اين كف‌پوش‌ها موادي زده مي‌شود كه آنها را براق مي‌كند. در اثر مرور زمان و كاركرد، اين لايه از بين مي‌رود و ظاهر آنها زيبايي خود را از دست مي‌دهد. با ترميم قسمت‌هاي معيوب و پوشش مجدد با مواد براق‌كننده جديد، نيازي به تعويض كف‌پوش چوبي خانه جديد نخواهيد داشت.
به راحتي مي‌توانيد دكوراسيون خانه جديد را قبل از اسباب‌كشي با كمترين هزينه به نحو دلخواه تغيير دهيد. البته بايد نكاتي را رعايت كنيد كه اين كار با هزينه كمي انجام شود. در صورتي كه اسباب و لوازم خانه قديمي خود را به خوبي تميز كرده و اشكالات آنها را قبل از اسباب‌كشي تعمير كرده باشيد، بعد از جابجايي به خانه جديد كار زيادي نخواهيد داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۶:۴۸ توسط:عابد موضوع: