بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

با افراد حرفه‌اي، اسباب‌كشي را با كمترين خسارت انجام دهيد

براي انجام هر كاري به تجربه و دانش نياز است و اسباب‌كشي نيز از اين قاعده مستثني نيست. در صورت داشتن تجربه، جمع كردن و بسته‌بندي لوازم و اسباب و اثاثيه به بهترين نحو انجام خواهد شد و اين كار بدون وارد شدن خسارت به انجام مي‌رسد. از اولين مراحل كار مي‌توانيد با ما تماس بگيريد تا افرادي باتجربه را به محل شما اعزام كنيم و مراحل مختلف جابجايي اثاثيه منزل با دقتي كامل و در كمترين زمان انجام شود.
اتوبار وليعصر از شعبه‌هاي اتوبار شميران، همواره افرادي حرفه‌اي را براي انجام مراحل مختلف اسباب‌كشي منزل شما در نظر مي‌گيرد. هر كدام از افراد ما، به كار خود مسلط هستند و جمع كردن وسايل و لوازم منزل را به خوبي انجام مي‌دهند. نيازي نخواهد بود تا شما كاري انجام دهيد و فقط نظارت بر انجام كارها بر عهده شما خواهد بود. بسته‌بندي و قرار دادن وسايل در كارتن با نهايت دقت انجام شده و تمامي موارد در هنگام جابجايي لوازم منزل در نظر گرفته مي‌شود.

اسباب‌كشي با افراد حرفه‌اي

رعايت موارد مختلف در زمان اسباب‌كشي

اتوبار شميران براي انجام كارها در بهترين حالت، از افرادي آموزش ديده استفاده كرده و براي انجام كارها به صورت بهينه و در كم‌ترين زمان، تمامي موارد را رعايت مي‌كند. از پوشش‌هاي مختلف براي محافظت از اسباب و اثاثيه شما استفاده شده تا در زمان جابجايي آسيبي به آنها وارد نشود. براي جابجايي يخچال و فريزر، از افرادي استفاده مي‌شود كه مهارت بالايي دارند و به خوبي اين كار را انجام مي‌دهند.
قبل از اسباب‌كشي نكاتي را بايد رعايت كنيد و اين اقدامات به انجام كار كمك مي‌كنند. زماني كه با ما تماس مي‌گيريد و در صورت نياز، مشاوران ما تمامي توصيه‌هاي لازم را براي بهتر انجام شدن كار به شما ارائه خواهند داد. جدا كردن وسايل مختلف و استفاده از پوشش‌هاي مناسب مواردي هستند كه براي انجام يك اسباب‌كشي با كمترين خسارت لازم هستند. در صورتي كه نكات كوچك رعايت نشوند، احتمال خسارت به اسباب و اثاثيه شما زياد خواهد بود.
از مواردي كه باعث خسارت در زمان اسباب‌كشي مي‌شود، قرار دادن وسايل در كاميون‌هاي حمل بار به صورت نامناسب است. كاميون‌هاي حمل بار ما، براي حمل انواع مختلف بار مناسب هستند و افراد حرفه‌اي اثاثيه شما را به گونه‌اي درون آنها قرار مي‌دهند كه در جاي خود محكم شوند و در اثر حركت كاميون هيچ آسيبي به آنها وارد نشود. هر وسيله‌اي نياز به مراقبت مخصوص به خود را دارد و با قرار دادن مناسب لوازم مختلف در كنار هم از جابجايي آنها در هنگام حركت جلوگيري خواهد شد.
افراد حرفه‌اي ما در خانه و يا شركت جديد، وسايل و لوازم شما را قرار خواهند داد و در صورت نياز آنها را از بسته‌بندي خارج مي‌كنند. يخچال، فريزر، ماشين لباسشويي و ظرفشويي و ديگر لوازم آشپزخانه را در محل خود قرار مي‌دهند. در صورتي كه بر روي كارتن‌ها محتويات و محل قرار گرفتن آنها را مشخص كنيد، ما آنها را در جايي كه بايد باشند، قرار مي‌دهيم.
افراد حرفه‌اي ما، گياهان شما را به خوبي منتقل مي‌كنند. گياهان در زمان جابجايي به مراقبت بيشتري نياز دارند تا آسيبي به آنها وارد نشود. اگر در فصول سرد سال اقدام به اسباب‌كشي مي‌كنيد مراقبت سرمازدگي گياهان باشيد. ما با كاميون‌ها سقف‌دار گياهان شما را جابجا خواهيم كرد تا هواي بيرون باعث خرابي آنها نشود. در كنار گياهاني كه ساقه بلندي دارند از نگهدارنده‌هايي استفاده مي‌كنيم تا در حين جابجايي و لرزش ناشي از حركت، ساقه جابجا و يا شكسته نشود.
از اولين مرحله كه جمع كردن و بسته‌بندي وسايل و لوازم است، تا حمل و انتقال اسباب و اثاثيه به محل جديد و قرار دادن آنها در محل خود، تمامي كارها را مي‌توانيد به افراد حرفه‌اي ما بسپاريد تا كارها به نحو احسن انجام شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۳:۳۶ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :