بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه با كمك افراد حرفه‌اي

دلايل مختلف زيادي وجود دارند كه باعث مي‌شود براي جابجايي مبلمان يا لوازم در خانه فعلي يا املاك خود، نياز به كمك گرفتن از يك شركت براي جابجايي لوازم داشته باشيد. در حقيقت، تقاضاهايي براي اين سرويس وجود دارند و بخشي از مشترياني كه با شركت‌هاي حمل و نقل اثاثيه منزل تماس مي‌گيرند، در اين دسته قرار دارند. برخي از جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه به جايي نزديك خانه قبلي است كه نيازي به كاميون براي حمل اسباب و اثاثيه نيست.
اگرچه روش‌هاي مختلفي براي توصيف اين سرويس وجود دارند، اما به طور كلي، اين جابجايي در فاصله كمي از مبدا قرار دارد و بيشترين نياز، مربوط به كمك گرفتن از افرادي حرفه‌اي است. برخي از سرويس‌هايي كه نياز به جابجايي در فاصله كمي قرار دارند عبارتند از، جابجايي وسايل منزل در داخل خانه، جابجايي در يك ساختمان، انتقال لوازم منزل به ساختماني نزديك به خانه قديمي و نياز به جابجايي در زمان تغيير دكوراسيون. اما چرا به اين سرويس نياز داريد؟ ما متداول‌ترين مواردي را ارائه مي‌دهيم كه براي جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه به افرادي حرفه‌اي نياز داريد. مي‌توانيد با اتوبار نياوران تماس بگيريد تا به راحتي در جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه به شما كمك كنند.

جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه با كمك افراد حرفه‌اي

جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه در يك ساختمان

سناريوي بسيار معمول، انتقال مبلمان و اثاثيه خانه از يك آپارتمان به آپارتمان ديگر در همان ساختمان يا مجموعه است. به عنوان مثال، آپارتمان فعلي شما در طبقه 5 قرار دارد و شما تصميم به انتقال به آپارتمان ديگري در طبقه 18 گرفته‌ايد. يا آپارتمان شما در ساختمان A واقع شده است و مي‌خواهيد به يك آپارتمان ديگر در كنار ساختمان B برويد. در هر دو مثال، براي تكميل انتقال لوازم به يك كاميون احتياجي نيست، براي اين كار به افرادي حرفه‌اي نياز داريد كه بتوانند با بهترين كيفيت و در كمترين زمان اين كار را انجام دهند.

جابجايي وسايل منزل در داخل خانه

شما يك مبل بزرگ داريد كه مي‌خواهيد از شر آن خلاص شويد اما در خانه شما در طبقه 2 قرار دارد و بسيار سنگين است كه بتوانيد خودتان آن را حركت دهيد، ما براي كمك به شما اينجا هستيم.

خريد مبلمان جديد

اگر مبلمان جديد خريداري كرده‌ايد، احتمالا بايد مبلمان قديمي را از خانه خارج كنيد. خدمات ما به گونه‌اي است كه مي‌توانيد براي اين كار با ما تماس بگيريد تا با وانت و يا كاميون، كار شما را آسان كنيم. زماني كه شما مبلمان جديدي خريداري مي‌كنيد،همه شركت‌ها مبلمان را تا طبقه مورد نظر شما حمل نمي‌كنند. افراد باتجربه ما، مبلمان را به خانه شما حمل مي‌كنند و در اتاق و جاي مناسب قرار مي‌دهند.

تغيير دكوراسيون خانه

آيا مي‌خواهيد يك مبل را از اتاق نشيمن به اتاق ديگري منتقل كنيد؟ يا دكوراسيون اتاق‌هاي خواب را تغيير دهيد؟ هر سناريويي كه باشد، افراد ما آماده هستند تا به انتقال مبلمان و لوازم در منزل، به شما كمك كنند.

تعميرات در خانه

مي‌خواهيد كف خانه را سراميك و يا كفپوش نصب كنيد؟ آيا خانه نقاشي مي‌شود؟ شركت‌هاي تعميرات خانه معمولا جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه را انجام نمي‌دهند. اين كار را صاحب خانه بايد انجام دهد و لوازمي كه در اتاق‌هاي در حال بازسازي قرار دارند، بايد جابجا شوند. صاحبان خانه در اين مواقع لوازم منزل را به انباري و يا پاركينگ انتقال مي‌دهند و در انتها و بعد از بازسازي خانه اين وسايل را بايد دوباره به جاي قبل منتقل كرد. افراد ما تمامي اين كارها را براي شما انجام مي‌دهند و شما نيازي نيست تا كاري انجام دهيد.

تماس با اتوبار نياوران براي جابجايي مبلمان و اثاثيه منزل

وقتي زمان انتخاب اتوبار براي ارائه خدمات انتقال و جابجايي مبلمان و اثاثيه خانه داريد، ما مي‌توانيم بهترين خدمات را به شما ارائه دهيم. تمامي افراد داراي تجربه بالا هستند و تمامي كارها را با كيفيتي مطلوب در كوتاه‌ترين زمان انجام مي‌دهند. جابجايي وسايل و لوازم خانه در تخصص ما است و آن را به بهترين شكل انجام مي‌دهيم.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۱:۴۳ توسط:عابد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :