بسته بندي و اسباب كشي بسته بندي و اسباب كشي .

بسته بندي و اسباب كشي

آماده كردن يخچال و فريزر براي اسباب كشي

اسباب كشي يك كار پر زحمت است كه در صورتي كه به درستي انجام شود، با كمترين خستگي و خسارت همراه خواهد بود. هميشه از قبل، وسايل و لوازم خانه را براي اين كار آماده كنيد. هر وسيله‌اي به آماده سازي مخصوص به خود نياز دارد و در صورتي كه اين كار به نحو مناسب انجام شود، در روز اسباب كشي به كار خاصي نياز نخواهند داشت.
هميشه در اولين مرحله، از اسباب و اثاثيه منزل خود يك ليست تهيه كنيد. با تهيه اين ليست، لوازمي را كه به آنها نياز نداريد مشخص خواهند شد و لوازمي را كه قصد انتقال داريد را مي‌توانيد به خوبي دسته‌بندي و براي انتقال آماده كنيد. برخي از لوازم حجم زيادي دارند و به خاطر سنگين بودن آنها، بايد شرايط ويژه‌اي براي آنها مهيا كنيد. لوازم شكستني را بايد طوري بسته‌بندي كنيد كه ضربه‌هايي كه در زمان اسباب كشي ممكن است به كارتن آنها وارد شود، باعث شكستن آنها نشود. مي‌توانيد با اتوبار تجريش تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم.

آماده كردن يخچال و فريزر براي اسباب كشي

 يخچال و فريزر براي اسباب كشي به چه كارهايي نياز دارند

از لوازمي كه انتقال و جابجايي آنها سخت است و بايد مراقبت ويژه‌اي به آنها شود، يخچال و فريزر است. اين لوازم اندازه بزرگي دارند و به ضربه حساس هستند. از چند روز مانده به اسباب كشي بايد مواد خوراكي درون يخچال را به كمترين حد برسانيد و از نگه داشتن مواد خوراكي غير ضروري خودداري كنيد. مواد غذايي كه امكان فاسد شدن آنها زياد است را مصرف كنيد. بعضي از مواد غذايي به تغييرات دمايي حساس هستند و در روز جابجايي اگر آنها در يخچال نباشند، خراب خواهند شد. با برنامه‌ريزي صحيح، از فاسد شدن مواد غذايي حساس جلوگيري خواهد شد.
در صورت امكان مواد غذايي داخل فريزر را به كمترين حد خود برسانيد. تا جاي ممكن غذاهاي موجود در فريزر را به يخچال انتقال دهيد و چند روز قبل از اسباب كشي آن را خاموش كنيد. با خاموش كردن فريزر، برفك و يخ‌هايي كه در نقاط مختلف آن ايجاد شده‌اند، آب مي‌شوند و براي انتقال آماده خواهد شد. داخل فريزر را تميز كنيد و در صورت امكان بشوييد. با اين كار، آلودگي‌ها به منزل جديد انتقال داده نمي‌شوند. بعد از شستن، درب فريزر را باز بگذاريد تا داخل آن به طور كامل خشك شود. اگر فريزر را مدتي قبل خاموش نكنيد، برفك و يخ‌هاي ايجاد شده، در زمان انتقال آب خواهند شد و باعث مزاحمت و كثيفي مي‌شوند.
قفسه‌هاي موجود در فريزر را در صورت امكان جدا كنيد و آنها را به همديگر ببنديد. خالي كردن فريزر از قفسه‌ها باعث مي‌شود تا در زمان انتقال، از جاي خود خارج نشده و آسيبي به بدنه داخلي فريزر وارد نشود. اگر احتياجي به باز كردن درب فريزر براي انتقال نداريد، درب آن را با استفاده از چسب محكم كنيد. اگر از درب محافظت نكنيد، در حين جابجايي امكان باز شدن و خسارت ديدن آن بالا خواهد رفت.
در صورت امكان روز قبل از اسباب كشي يخچال را خالي كرده و آن را به طور كامل تميز كنيد. سعي كنيد مواد غذايي كه زود فاسد مي‌شوند را قبل از جابجايي مصرف كنيد. مي‌توان از كلمن براي قرار دادن مواد غذايي استفاده و با قرار دادن يخ درون آن از مواد غذايي محافظت كرد.
در زمان انتقال يخچال و فريزر، آنها را به طور كامل خم نكنيد و از پهلو بر روي زمين قرار ندهيد. اين كار باعث مي‌شود، روغن موجود در كمپرسور از آن خارج شود و موجب بسته شدن لوله‌هاي انتقال گاز مبرد يخچال و يا فريزر شود. هميشه تا زاويه مناسب آنها را خم كنيد. بعد از قرار دادن اين وسايل در جايي جديد، مدتي را صبر كنيد و اجازه دهيد تا روغن موجود در كمپرسور به حالت عادي برگردد و بعد از آن، اين وسايل را به برق وصل كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۹:۰۸ توسط:عابد موضوع:

نكاتي در مورد اسباب‌كشي به يك شهر ديگر

در برخي از مواقع نياز است كه لوازم و اسباب و اثاثيه را به شهر ديگري منتقل كنيم. براي اين كار بايد مواردي را رعايت كنيد تا بتوانيد به راحتي و با كمترين آسيب، لوازم خود را به جاي جديد انتقال دهيد. با دسته‌بندي وسايل مي‌توانيد برنامه‌ريزي مناسبي داشته باشيد. از تمامي لوازم يك ليست تهيه كنيد و وسايلي را كه مي‌توانيد در يك كارتن قرار دهيد را مشخص كنيد. زماني كه شما اين كار را از قبل انجام بدهيد، بسته‌بندي آنها راحت‌تر خواهد بود. اسباب‌كشي به يك شهر ديگر را مي‌توانيد با برنامه‌ريزي و بسته‌بندي مناسب لوازم با كمترين خسارت با تماس با اتوبار شريعتي انجام دهيد.

اسباب‌كشي به يك شهر ديگر

كارهايي كه قبل از اسباب‌كشي بايد انجام داد

همانطور كه در بالا گفته شد، اولين كار تهيه ليست از اسباب و اثاثيه است. لوازمي را كه نياز نداريد را مشخص كرده و از خانه خارج كنيد. لوازمي را كه در يك سال گذشته استفاده نكرديد را به جاي جديد انتقال ندهيد. بعد از تهيه ليست، شما بايد لوازمي كه براي اسباب‌كشي مورد نياز است را تهيه كنيد، كارتن و پلاستيك‌هاي حباب‌دار براي انتقال وسايل مورد نياز هستند. از كارتن‌هاي مقاوم استفاده كنيد، در صورتي كه كارتن‌ها نازك باشند، احتمال پاره شدن آنها زياد است و براي اسباب‌كشي مناسب نخواهند بود.
پلاستيك‌هاي حباب‌دار و روزنامه براي محافظت لوازمي كه در كارتن قرار مي‌دهيد به كار مي‌روند. در اطراف ظروف و لوازم شكستني، به اندازه مناسب از روزنامه و يا پلاستيك‌هاي حباب‌دار استفاده كنيد. در زمان انتقال لوازم به يك شهر ديگر، احتمال عبور از مسيرهاي ناهموار و داراي دست‌انداز زياد است كه اگر از وسايل به خوبي مراقبت نشود، احتمال اين كه آسيبي به وسايل برسد، بالا خواهد بود.
براي انتقال وسايل آشپزخانه كه اندازه بزرگي دارند، مانند يخچال، فريزر، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي و اجاق‌گازهاي فردار، بايد اقداماتي را انجام دهيد. تمامي قفسه‌هاي يخچال و فريزر را از داخل آن جدا كنيد و در صورت امكان، آنها را در داخل يخچال محكم كنيد. اگر نياز به جدا كردن درب است، درب آن را بعد از خارج كردن از خانه، مجددا در جاي خود قرار دهيد و با چسب يا طناب محكم كنيد. درب بايد به خوبي محكم شود تا در زمان انتقال به كاميون و رسيدن به مقصد و قرار دادن در محل جديد باز نشده و آسيبي به آن وارد نشود.
شلنگ آب ورودي لباسشويي و يا ظرفشويي را قبل از حركت جدا كنيد و آب باقي مانده را خارج كنيد. قفسه‌هاي جدا شدني ظرفشويي را از آن خارج كنيد و درب لباسشويي و ظرفشويي را با چسب ببنديد. براي جابجايي اجاق‌گازهاي قردار در مرحله اول و بعد از جدا كردن شلنگ گاز، تمامي شعله‌پخش‌كن‌ها را برداريد و در صورت داشتن قفسه در قسمت فر، آنها را جدا كنيد و درب فر را محكم كنيد.
يكي از مواردي كه در زمان اسباب‌كشي به يك شهر ديگر بايد در نظر داشته باشيد، مراقبت مناسب از گياهان است. گياهان در اثر شدت باد خراب مي‌شوند و بايد آنها را با استفاده از كاميون‌هاي سقف‌دار جابجا كنيد. در صورتي كه گياهان شما، ساقه‌هايي بلند دارند، حتما ساقه گياهان را با قرار دادن يك تكيه‌گاه محكم كنيد. در صورتي كه تغيير دما در حين انتقال به يك شهر ديگر اتفاق مي‌افتد و مجبور هستيد از جاده‌هاي كوهستاني و سرد عبور كنيد، با استفاده از پلاستيك، گياهان را پوشش دهيد. اين كار باعث مي‌شود تغييرات دمايي گياهان را خراب نكند.
به خاطر اين كه در زمان اسباب‌كشي به شهرستان كاميون‌ها بايد مسافت زيادي را طي كنند، بايد اسباب و اثاثيه را به خوبي بسته‌بندي كرد تا در اثر ناهمواري جاده آسيبي به آنها وارد نشود. سعي كنيد لوازمي كه به آنها احتياجي نداريد را انتقال ندهيد تا جا براي لوازم ديگر باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۸:۱۹ توسط:عابد موضوع:

كادري متخصص براي اسباب‌كشي آسان

يكي از كارهاي سخت در زمان انتقال به خانه و يا شركت جديد، اسباب‌كشي است. در زمان اين كار بايد تمامي وسايل به خوبي بسته‌بندي شوند و اقدامات مختلفي انجام داد تا آسيبي به آنها وارد نشود. براي اين كه كار اسباب‌كشي آسان و با كمترين زحمت و در زماني كوتاه انجام شود، مي‌توانيد با اتوبار شميران تماس بگيريد تا افراد حرفه‌اي تمامي كارها را با دقت بالا و در زماني كوتاه براي شما انجام دهند.

كادري متخصص براي اسباب‌كشي آسان

انجام كارها قبل از جابجايي باعث سرعت بخشيدن به روند كار در روز اسباب‌كشي خواهد شد. مي‌توانيد با ما تماس بگيريد تا شما را در انجام سريع‌تر و بهتر كارها راهنمايي كنيم. حتي مي‌توانيد براي بسته‌بندي وسايل و لوازم خانه از افراد باتجربه ما كمك بگيريد. افرادي كه به محل شما اعزام مي‌شوند، با روند كار آشنايي كامل دارند و به راحتي براي يك اسباب‌كشي آسان برنامه‌ريزي خواهند كرد. در بسياري از مواقع، نيازي نيست تا شما كاري انجام دهيد. ما تمامي كارها را از بسته‌بندي گرفته تا انتقال آنها به كاميون و حمل لوازم به محل جديد، براي شما انجام خواهيم داد.

نكاتي كه در مورد اسبا‌ب‌كشي آسان

قبل از هر كاري، اسباب و اثاثيه خود را بخش‌بندي كنيد. با اين كار درك بهتري از نحوه انجام كار پيدا خواهيد كرد. هميشه لوازمي كه از آنها در طول سال گذشته استفاده نكرده‌ايد را با خود به محل جديد انتقال ندهيد. اين كار باعث اضافه شدن زمان اسباب‌كشي خواهد شد. نكته ديگري كه قبل از جابجايي به شما در انجام بهتر و سريع‌تر كار كمك مي‌كند، تهيه يك ليست از اسباب و اثاثيه است. با تهيه اين ليست، راحت‌تر مي‌توانيد لوازم خود را تقسيم‌بندي كنيد.
هميشه قبل از هر كاري، براي جابجايي وسايل، كارتن‌هاي مناسب و روزنامه و يا پلاستيك‌هاي حباب‌دار را براي محافظت از وسايل تهيه كنيد. كارتن نقش مهمي در جلوگيري از آسيب ديدگي وسايل خواهد داشت. هميشه از كارتن‌هايي استفاده كنيد كه مقاومت كافي براي حمل لوازم را داشته باشند. ظروف و لوازم شيشه‌اي و كريستالي، وزن زيادي دارند و براي حمل آنها بايد موارد ايمني بيشتري را رعايت كرد. تعداد زيادي از ظروف شيشه‌اي را در يك كارتن قرار ندهيد، اين كار باعث مي‌شود تا وزن كارتن بالا رود و احتمال خسارت به لوازم زياد شود.
ما به شما كمك خواهيم كرد تا تمامي وسايل را در كارتن قرار دهيد و با استفاده مناسب از پلاستيك‌هاي حباب‌دار از وسايل محافظت كنيد. هميشه بر روي تمامي جهات كارتن، محتويات آن را يادداشت كنيد. زماني كه محتويات كارتن‌ها مشخص باشد، در زمان حمل در صورتي كه لوازم شكستني را در كارتن‌ها قرار داده باشيد، در زمان جابجايي دقت بيشتري مي‌شود و زماني كه كارتن‌ها به محل جديد منتقل شدند، به راحتي مي‌توان با دانستن محتويات آنها، كارتن‌ها را در جاي مناسب قرار داد. با تقسيم وسايل در جاهايي كه بايد قرار بگيرند، محيط شلوغ نمي‌شود و مي‌توان با آسايش بيشتر مرتب كردن لوازم را انجام داد.
اتوبار شميران با استفاده از كاميون‌هاي ويژه و سقف‌دار وسايل شما را به محل جديد منتقل خواهد كرد. اين كاميون‌ها جاي كافي براي قرار دادن وسايل حجيم را دارند و مي‌توان در داخل آنها به راحتي يخچال و فريزر و ديگر وسايل بزرگ را قرار داد. گلدان‌هاي بزرگ هم احتياج به مراقبت زيادي در زمان انتقال دارند كه با استفاده از اين كاميون‌هاي سقف‌دار اين كار به راحتي و بدون وارد شدن خسارت به وسايل و يا گياهان شما انجام خواهد شد.
در صورت نياز ما مي‌توانيم در هر مرحله از كار به شما كمك كنيم. افراد ما در اين كار تجربه كافي دارند و مي‌توانند شما را راهنمايي كنند. فقط با يك تماس بهترين خدمات باربري با اتوبار شميران را تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۰:۲۰ توسط:عابد موضوع:

با افراد حرفه‌اي، اسباب‌كشي را با كمترين خسارت انجام دهيد

براي انجام هر كاري به تجربه و دانش نياز است و اسباب‌كشي نيز از اين قاعده مستثني نيست. در صورت داشتن تجربه، جمع كردن و بسته‌بندي لوازم و اسباب و اثاثيه به بهترين نحو انجام خواهد شد و اين كار بدون وارد شدن خسارت به انجام مي‌رسد. از اولين مراحل كار مي‌توانيد با ما تماس بگيريد تا افرادي باتجربه را به محل شما اعزام كنيم و مراحل مختلف جابجايي اثاثيه منزل با دقتي كامل و در كمترين زمان انجام شود.
اتوبار وليعصر از شعبه‌هاي اتوبار شميران، همواره افرادي حرفه‌اي را براي انجام مراحل مختلف اسباب‌كشي منزل شما در نظر مي‌گيرد. هر كدام از افراد ما، به كار خود مسلط هستند و جمع كردن وسايل و لوازم منزل را به خوبي انجام مي‌دهند. نيازي نخواهد بود تا شما كاري انجام دهيد و فقط نظارت بر انجام كارها بر عهده شما خواهد بود. بسته‌بندي و قرار دادن وسايل در كارتن با نهايت دقت انجام شده و تمامي موارد در هنگام جابجايي لوازم منزل در نظر گرفته مي‌شود.

اسباب‌كشي با افراد حرفه‌اي

رعايت موارد مختلف در زمان اسباب‌كشي

اتوبار شميران براي انجام كارها در بهترين حالت، از افرادي آموزش ديده استفاده كرده و براي انجام كارها به صورت بهينه و در كم‌ترين زمان، تمامي موارد را رعايت مي‌كند. از پوشش‌هاي مختلف براي محافظت از اسباب و اثاثيه شما استفاده شده تا در زمان جابجايي آسيبي به آنها وارد نشود. براي جابجايي يخچال و فريزر، از افرادي استفاده مي‌شود كه مهارت بالايي دارند و به خوبي اين كار را انجام مي‌دهند.
قبل از اسباب‌كشي نكاتي را بايد رعايت كنيد و اين اقدامات به انجام كار كمك مي‌كنند. زماني كه با ما تماس مي‌گيريد و در صورت نياز، مشاوران ما تمامي توصيه‌هاي لازم را براي بهتر انجام شدن كار به شما ارائه خواهند داد. جدا كردن وسايل مختلف و استفاده از پوشش‌هاي مناسب مواردي هستند كه براي انجام يك اسباب‌كشي با كمترين خسارت لازم هستند. در صورتي كه نكات كوچك رعايت نشوند، احتمال خسارت به اسباب و اثاثيه شما زياد خواهد بود.
از مواردي كه باعث خسارت در زمان اسباب‌كشي مي‌شود، قرار دادن وسايل در كاميون‌هاي حمل بار به صورت نامناسب است. كاميون‌هاي حمل بار ما، براي حمل انواع مختلف بار مناسب هستند و افراد حرفه‌اي اثاثيه شما را به گونه‌اي درون آنها قرار مي‌دهند كه در جاي خود محكم شوند و در اثر حركت كاميون هيچ آسيبي به آنها وارد نشود. هر وسيله‌اي نياز به مراقبت مخصوص به خود را دارد و با قرار دادن مناسب لوازم مختلف در كنار هم از جابجايي آنها در هنگام حركت جلوگيري خواهد شد.
افراد حرفه‌اي ما در خانه و يا شركت جديد، وسايل و لوازم شما را قرار خواهند داد و در صورت نياز آنها را از بسته‌بندي خارج مي‌كنند. يخچال، فريزر، ماشين لباسشويي و ظرفشويي و ديگر لوازم آشپزخانه را در محل خود قرار مي‌دهند. در صورتي كه بر روي كارتن‌ها محتويات و محل قرار گرفتن آنها را مشخص كنيد، ما آنها را در جايي كه بايد باشند، قرار مي‌دهيم.
افراد حرفه‌اي ما، گياهان شما را به خوبي منتقل مي‌كنند. گياهان در زمان جابجايي به مراقبت بيشتري نياز دارند تا آسيبي به آنها وارد نشود. اگر در فصول سرد سال اقدام به اسباب‌كشي مي‌كنيد مراقبت سرمازدگي گياهان باشيد. ما با كاميون‌ها سقف‌دار گياهان شما را جابجا خواهيم كرد تا هواي بيرون باعث خرابي آنها نشود. در كنار گياهاني كه ساقه بلندي دارند از نگهدارنده‌هايي استفاده مي‌كنيم تا در حين جابجايي و لرزش ناشي از حركت، ساقه جابجا و يا شكسته نشود.
از اولين مرحله كه جمع كردن و بسته‌بندي وسايل و لوازم است، تا حمل و انتقال اسباب و اثاثيه به محل جديد و قرار دادن آنها در محل خود، تمامي كارها را مي‌توانيد به افراد حرفه‌اي ما بسپاريد تا كارها به نحو احسن انجام شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۳:۳۶ توسط:عابد موضوع:

چگونه از گياهان در اسباب كشي محافظت كنيم

زماني كه تصميم به اسباب كشي داريد، بايد مواردي را رعايت كنيد تا اين كار با كمترين خسارت همراه باشد. يكي از مواردي كه در زمان اسباب كشي بايد با مراقبت زيادي حمل شوند، گياهان هستند. در زمان اسباب كشي نياز خواهد بود تا اقداماتي را انجام دهيد، مانند بسته‌بندي اثاثيه و قرار دادن آنها در كارتن‌هاي مناسب. بايد از گياهان به طور دائم مراقبت شود تا شاداب و سالم بمانند و اين مراقبت در زمان اسباب كشي بايد دوچندان باشد.
زماني كه شما گياهان خود را حركت مي‌دهيد، امكان آسيب به آنها زياد خواهد بود و در برخي از مواقع در اثر لرزش صدمه مي‌بينند و خشك مي‌شوند. احتمال آسيب رسيدن به گياهان در اسباب كشي زياد خواهد بود و اگر اين جابجايي به شهر ديگري باشد، گياه نياز به مراقبت‌هاي بيشتري دارد. در برخي از مواقع از يك شهر با آب و هواي معتدل، به جاي ديگري با آب و هواي سردتر و يا گرم‌تر اسباب كشي مي‌كنيد كه اين وضعيت براي بسياري از گياهان نامساعد بوده و اگر از آنها به خوبي مراقبت نشود، امكان خشك شدن آنها بالا خواهد بود. اگر با اتوبار تجريش از شعبات اتوبار شميران تماس بگيريد افراد باتجربه ما گياهان شما را با نهايت دقت به جاي جديد منتقل خواهند كرد.

محافظت از گياهان در اسباب كشي

موارد مراقبت از گياهان در اسباب كشي

به جنس گلدان توجه كنيد. اگر گلدان‌هاي شما شكستني هستند بايد قبل از اسباب كشي، آنها را در كارتن‌هايي قرار دهيد و اطراف آنها را با استفاده از پلاستيك‌هاي حباب‌دار يا ابر پر كنيد. گلدان‌هايي كه نياز به مراقبت بيشتر دارند را در كارتن‌هاي جداگانه قرار دهيد.
از جابجا كردن گلدان‌هايي كه خاك آنها خشك است بپرهيزيد. هميشه قبل از جابجايي، خاك گياهان را مرطوب كنيد، البته بايد توجه داشته باشيد، آب زياد به گلدان‌ها ندهيد و فقط خاك آنها را مرطوب كنيد. اين كار باعث مي‌شود در زمان جابجايي و حركت كاميون در خيابان‌ها، در اثر عبور از دست‌اندازها خاك از اطراف ريشه‌هاي گياهان كنار نرود.
در صورت امكان در هنگام جابجايي، گياهان را در گلدان‌هاي كوچك قرار دهيد. اين كار باعث مي‌شود بتوانيد راحت‌تر آنها را جابجا كنيد و آسيب كمتري متوجه گياهان شما شود. گلدان‌هاي كوچك را مي‌توانيد در كارتن قرار دهيد و آسان‌تر به جاي جديد منتقل كنيد.
زماني كه اسباب و اثاثيه خود را در كاميون حمل بار قرار مي‌دهيد، گلدان‌ها را در آخرين مرحله در كاميون قرار دهيد. اين كار باعث مي‌شود در زماني كه به مقصد مي‌رسيد، گياهان زودتر از كاميون خارج شوند و آسيب كمتري متوجه آنها شود.
سعي كنيد روزي را براي اسباب كشي انتخاب كنيد كه هوا مساعد باشد. برخي از گياهان به تغييرات دماي هوا حساس هستند و اگر آنها را از آپارتمان خود به محيط بيرون كه سرد و يا گرم است منتقل كنيد، احتمال خراب شدن آنها زياد خواهد بود. براي گياهان حساس از پوشش پلاستيكي استفاده كنيد تا تغييرات دما در هنگام حركت، كمتر بر روي آنها تاثير بگذارد.
اگر گياهاي داريد كه داراي ساقه بلندي است، ساقه را با استفاده از قرار دادن يا تكه چوب در كنار آن محكم كنيد. در اثر جابجايي و حركت كاميون حمل بار در خيابان‌ها و در اثر افتادن در دست‌اندازها، تكان‌ها و لرزش باعث خراب شدن گياه مي‌شود كه اگر ساقه را محكم كرده باشيد، احتمال آسيب كمتر خواهد شد.
در برخي از موارد نياز خواهيد داشت تا گياهاني را از باغچه درآورده و آنها را در خانه جديد بكاريد. اين كار نياز به دقت بالايي دارد و اگر به درستي انجام نشود، باعث خشك شدن گياه مي‌شود. بعد از خارج كردن گياه از باغچه، آن را در گلداني مناسب قرار دهيد و سعي كنيد تا خاك‌هاي اطراف ريشه گياه، جدا نشوند. بعد از قرار دادن گياه در گلدان، آن را آب بدهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۷:۵۳ توسط:عابد موضوع:

قبل از اسباب كشي شركت چه كارهايي بايد انجام داد

هر محيطي الزامات مخصوص به خود را دارد و شركت‌ها نيز براي اسباب كشي بايد از قبل اقداماتي را انجام دهند تا اين كار به راحتي و در كمترين زمان انجام شود. هر شركتي علاوه بر كارمندان و افرادي كه در آن كار مي‌كنند، تعدادي هم ارباب رجوع و مشتري دارد كه در طول روز در شركت حضور دارند.
اگر در منطقه نياوران سكونت داريد براي حمل اسباب و اثاثيه شركت، شما مي‌توانيد با اتوبار نياوران از شعبات اتوبار شميران تماس بگيريد، تا تمامي مراحل را براي شما انجام دهند. از بسته‌بندي گرفته تا حمل و قرار دادن اثاثيه در محيط جديد با تماس با ما راحت خواهد بود. اما در صورتي كه بخواهيد مراحل مقدماتي را خودتان انجام دهيد، بايد براي اين كار برنامه‌ريزي كنيد تا اين كار به خوبي انجام شود و زمان زيادي را مجبور نباشيد براي اين جابجايي در نظر بگيريد.

كارهاي قبل از اسباب كشي شركت

آماده شدن براي اسباب كشي

در شركت‌ها، روز اسباب كشي بايد از قبل مشخص شود و كارمندان از آن مطلع باشند و حتي تا جاي ممكن، ارباب رجوع‌ها و مشتريان را هم از آن مطلع كنيد. هماهنگي و برنامه‌ريزي قبل از جابجايي يكي از مراحل اوليه و مهم است. در شركت‌ها و اداره‌ها، پرونده‌هاي زيادي وجود دارد كه داراي اهميت بالايي هستند و حفظ و نگهداري از آنها بايد به بهترين نحو انجام شود.
پرونده‌ها و موارد مهم را در كارتن‌هاي مجزا قرار دهيد و بر روي آنها محتويات داخل كارتن را بنويسيد. نوشتن محتويات داخل كارتن‌ها زماني كه به مقصد حمل مي‌شوند، اهميت بالايي دارد. با اطلاع از محتويات كارتن‌ها، از پرونده‌هاي مهم مراقبت بيشتري خواهد شد تا سالم به مقصد برسند.
در جاهايي كه ارباب رجوع زيادي مراجعه مي‌كنند، روزي را براي اين كار در نظر بگيريد كه تراكم افراد كمتر باشد و براي جوابگويي به آنها حتما چند نفر را با امكانات كامل مسئول جوابگويي كنيد. آدرس محل جديد شركت را به اطلاع مشتريان برسانيد و چند نفر را هم در محل جديد، مسئول جوابگويي به آنها كنيد. اگر از قبل اين موارد را پيش‌بيني نكنيد و كارهاي مشتريان با تاخير انجام شود، در روند اسباب كشي اختلال صورت مي‌گيرد.

بسته‌بندي وسايل، قبل از روز اسباب كشي

اگر مايل باشيد كه ما كار بسته‌بندي را براي شما انجام دهيم، قبل از شروع كار، تمام وسايل را با استفاده از كارتن‌هاي مقاوم و پلاستيك‌هاي حباب‌دار و غيره اين كار را به بهترين نحو انجام خواهيم داد. اما اگر خودتان تصميم به بسته‌بندي وسايل و لوازم اداري خود داريد، اين كار را قبل از موعد مقرر اسباب كشي انجام دهيد. از كارتن‌ها و پلاستيك‌هاي مناسب استفاده كنيد. كارتن‌هاي بي‌كيفيت در زمان جابجايي پاره شده و باعث خسارت به وسايل مي‌شوند. از چند روز قبل، وسايل را بسته‌بندي كنيد و مواردي كه بايد با احتياط حمل شوند را مشخص كنيد. آماده كردن وسايل به شما كمك مي‌كند در روز جابجايي، طرز قرار دادن لوازم مشخص باشد و هيچ كدام از لوازم آسيب نبينند.
مانيتورها، كامپيوترها و وسايل الكترونيكي نسبت به ضربه حساس هستند و بايد آنها را با استفاده از پلاستيك‌هاي حباب‌دار بپوشانيد و در كارتن قرار دهيد. قرار دادن لوازم سنگين بر روي اين لوازم باعث آسيب به آنها مي‌شود، در صورتي كه اين موارد مشخص باشند، افراد باتجربه‌اي كه براي جابجايي لوازم، به شركت شما مي‌آيند، آنها را در جايي مطمئن قرار مي‌دهند تا آسيبي به آنها نرسد.

در مورد بسته‌بندي لوازم شركت خود با ما تماس بگيريد

هر كاري را افراد باتجربه بهتر و ايمن‌تر انجام مي‌دهند و حمل اسباب و اثاثيه نيز با استفاده از افراد باتجربه سريع‌تر و بهتر انجام خواهد شد. اگر در مرحله آماده سازي وسايل براي حمل، سوالي داشته باشيد، با ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم.
در صورتي كه مايل باشيد، از اولين مراحل يعني بسته‌بندي در كنار شما خواهيم بود. حمل بار و اسباب و لوازم شما را به بهترين نحو و با استفاده از وسايل نقليه مناسب انجام خواهيم داد و در صورت تمايل، تمام وسايل را در مقصد از بسته‌بندي خارج كرده و در جاي خود قرار مي‌دهيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۰:۱۳ توسط:عابد موضوع:

بهترين خدمات باربري با اتوبار شميران

اتوبار شميران داراي سال‌ها تجربه در زمينه حمل بار و اسباب كشي در تهران، با كادري ورزيده و ماهر، اسباب كشي و حمل بارهاي شما را تا مقصد به بهترين نحو انجام خواهد داد. ما در بسته‌بندي و حمل و جابجايي بار تخصص كافي داريم و بدون آسيب، تمامي لوازم شما را به منزل جديدتان منتقل مي‌كنيم.
مهم نيست اسباب كشي منزل خود را در كدام روز هفته انجام دهيد، باربري و اتوبار شميران در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به شما هستيم. در هر جايي از تهران به بهترين نحو ممكن، خدمات بسته‌بندي و حمل بار را براي شما انجام خواهيم داد. هر نوع وسيله را متناسب با اقداماتي كه براي حمل نياز دارد، بسته‌بندي كرده و با توجه به ميزان آسيب‌پذيري آن، در قسمت مناسب بار كاميون‌هاي سقف‌دار و موكت شده قرار مي‌دهيم.

بهترين خدمات باربري با اتوبار شميران

خدمات مختلف اتوبار شميران

ما در اتوبار شميران هر نوع بار را براي شما منتقل مي‌كنيم و اين كار را با استفاده از بهترين و مجرب‌ترين افراد و با وسايل مناسب انجام مي‌دهيم. از بارهاي سنگين وزن مانند گاوصندوق و يخچال‌هاي سايد باي سايد گرفته تا اشياء شكستني و حساس، هر كدام را به بهترين وجه براي شما به محل جديد انتقال مي‌دهيم.
ما با سال‌ها تجربه، اسباب و اثاثيه منزل شما را با بهترين كيفيت بسته‌بندي مي‌كنيم و به طور اصولي و در جاي مناسب در كاميون‌هاي سقف‌دار قرار مي‌دهيم. اين كاميون‌ها موكت شده‌اند و به اسباب و اثاثيه شما هيچ گونه آسيبي نمي‌رسانند. هر كدام از اثاثيه نيازمند توجه مناسب در زمان حمل و نقل هستند كه اين كار توسط افرادي كه در كار اسباب كشي تبحر دارند، به خوبي انجام خواهد شد.
اتوبار شميران در حمل و جابجايي لوازم و اثاثيه شركت‌ها نيز داراي تخصص بالا است. ميزها و كمدهاي شركت‌ها، وزن زيادي ندارند اما بايد به صورتي جابجا شوند كه سطح رويي آنها كه معمولا از پوشش‌هاي گران قيمت استفاده شده، آسيبي نبيند. ما در زمان جابجايي اين وسايل، آنها را در ابتدا با استفاده از پوشش‌هاي محافظ مناسب، بسته‌بندي مي‌كنيم و با دقت بالا به مقصد انتقال خواهيم داد.
از ديگر خدمات اين اتوبار انتقال مبلمان لوكس شما است. اين وسايل بايد به گونه‌اي حمل شوند كه كوچك‌ترين باري روي آنها نباشد. قرار دادن وسايل ديگر بر روي آنها باعث خرابي مبلمان خواهد شد. اتوبار شميران مبلمان‌هاي لوكس شما را به بهترين نحو بسته‌بندي كرده و در كاميون‌هاي سقف‌دار موكت شده خود قرار مي‌دهد و به بهترين نحو آنها را به مقصد خواهد رساند.
اسباب و اثاثيه و بارهاي شما را به تمام نقاط ايران خواهيم رساند. به خاطر استفاده از كاميون‌هايي كه براي حمل اسباب و اثاثيه مجهز شده‌اند، ما مي‌توانيم اثاثيه شما را به تمامي نقاط كشور برسانيم. اثاثيه شما به گونه‌اي بسته‌بندي مي‌شوند كه در مسافت‌هاي طولاني هيچ آسيبي به آنها نخواهد رسيد.

نمايندگي در نزديكي شما

اتوبار شميران داراي نمايندگي‌هاي مختلف است. در زمان اسباب كشي مي‌توانيد با نزديك‌ترين نمايندگي تماس بگيريد تا هر زماني كه مايل باشيد، اسباب كشي منزل و يا شركت شما را به محل جديد انجام دهند. ما كارهاي حمل اسباب و اثاثيه را در هفت روز هفته براي شما انجام مي‌دهيم. فقط شما روز مورد نظر خود را هماهنگ كنيد تا در روز و ساعت مشخص شده، افراد با تجربه ما، به محل شما آمده و از مراحل ابتدايي تا پايان كار را به بهترين نحو براي شما انجام دهند.
تجربه بالاي ما باعث انجام كارها، با كيفيتي بالا و در كوتاه‌ترين زمان خواهد شد. ما تمامي روش‌هاي بسته‌بندي و حمل بار را به خاطر انجام دادن آنها به دفعات زياد، با كيفيتي بالا انجام مي‌دهيم. اين اتوبار همواره سعي در ارائه خدماتي با كيفيتي بالا دارد تا رضايت مشتريان را جلب كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۴:۴۰ توسط:عابد موضوع: